dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Kovářová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:17:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:17:55Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-12-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29626 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se skládá ze tří částí.
První částí je učební plán, který je vytvořen a zpracován pro 4. ročníky základních škol
ve formě pracovních listů. Je zde uveden také seznam témat pro výuku geometrie.
Druhou částí je realizace učebního plánu, jednak výuka geometrie klasickou formou, jednak výuka stejného učiva s podporou počítačů a s využitím programu dynamické geometrie Geonextu.
Třetí část obsahuje vyhodnocení obou forem výuky, jejich porovnání a zaznamenání výhod
a nevýhod. V této části je popsáno, jak žáci pracovali s Geonextem při výuce geometrie, jak řešili dané úlohy, co pro ně bylo zajímavé a co jim dělalo problémy při obou formách výuky. | cze |
dc.format | 108 | |
dc.format | 108 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Vyučování geometrie na prvním stupni ZŠ s využitím programu dynamické geometrie - Geonextu. | cze |
dc.title.alternative | Teaching geometry at primary school using computer, concretely dynamic geometry system - Geonext. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 19232 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis consists of three parts. The first part is a curriculum which is created and processed for the forth grades of basic schools in the form of worksheets. There is also given a list of topics for teaching geometry.
The second part is the implementation of the curriculum, the teaching of geometry as
a classical form, as well as teaching the same curriculum with the support of computers and using the computer program of the dynamic geometry ? Geonext.
The third part contains an evaluation of both forms of teaching, their comparison and recording advantages and disadvantages. This part also describes how pupils worked with Geonext in teaching geometry, how they solved the exercises, what was interesting for them and what made them problems in both forms of teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2012-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |