Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorKovářová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:17:55Z
dc.date.available2021-12-08T07:17:55Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29626
dc.description.abstractDiplomová práce se skládá ze tří částí. První částí je učební plán, který je vytvořen a zpracován pro 4. ročníky základních škol ve formě pracovních listů. Je zde uveden také seznam témat pro výuku geometrie. Druhou částí je realizace učebního plánu, jednak výuka geometrie klasickou formou, jednak výuka stejného učiva s podporou počítačů a s využitím programu dynamické geometrie Geonextu. Třetí část obsahuje vyhodnocení obou forem výuky, jejich porovnání a zaznamenání výhod a nevýhod. V této části je popsáno, jak žáci pracovali s Geonextem při výuce geometrie, jak řešili dané úlohy, co pro ně bylo zajímavé a co jim dělalo problémy při obou formách výuky.cze
dc.format108
dc.format108
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleVyučování geometrie na prvním stupni ZŠ s využitím programu dynamické geometrie - Geonextu.cze
dc.title.alternativeTeaching geometry at primary school using computer, concretely dynamic geometry system - Geonext.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19232
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis consists of three parts. The first part is a curriculum which is created and processed for the forth grades of basic schools in the form of worksheets. There is also given a list of topics for teaching geometry. The second part is the implementation of the curriculum, the teaching of geometry as a classical form, as well as teaching the same curriculum with the support of computers and using the computer program of the dynamic geometry ? Geonext. The third part contains an evaluation of both forms of teaching, their comparison and recording advantages and disadvantages. This part also describes how pupils worked with Geonext in teaching geometry, how they solved the exercises, what was interesting for them and what made them problems in both forms of teaching.eng
dc.date.accepted2012-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam