Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Miloslava
dc.contributor.authorStaňková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T07:52:16Z
dc.date.available2021-12-08T07:52:16Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29976
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá dětským výtvarným projevem v mateřské škole. Seznamuje čtenáře s vývojem dětské kresby, s jejím obsahem, pedagogickými a psychologickými přístupy při interpretaci dětské kresby. Sleduje a porovnává celkem 74 dětských kreseb od 19 dětí z mateřské školy. V časovém rozmezí osmi měsíců. První část byla realizována v červnu, kdy děti nakreslily dům a postavu. Realizace druhé části proběhla v únoru, kdy s odstupem osmi měsíců děti znovu kreslily dům a postavu. Zkoumá kresbu, jako vodítko k poznání osobnosti. Sleduje se individuální posun jednotlivce, vývoj grafomotoriky za uplynulé období, odlišnost výtvarného projevu dívek a chlapců.cze
dc.format135 s. (145 851 znaků)
dc.format135 s. (145 851 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkresbacze
dc.subjectpostavacze
dc.subjectdůmcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectinterpretace kresbycze
dc.subjectkazuistikacze
dc.subjectdrawingeng
dc.subjectfigureeng
dc.subjecthouseeng
dc.subjectnurseryeng
dc.subjectdrawing interpretationeng
dc.subjectcase reporteng
dc.titleKresba dítěte předškolního věkucze
dc.title.alternativeDrawing child pre-school ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28921
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with children's creative expression at a nursery school. It presents the development of child's drawing to the reader, its content, pedagogical and psychological approaches when interpreting children's drawings. It examines and compares a total of 74 children's drawings by 19 children from a nursery school over a time span of eight months. The first part was conducted in June, when the children drew a house and a figure. The second part was conducted in February, when the children drew a house and a figure again, after an interval of eight months. It analyses drawing as a guideline for exploring someone's personality. It follows the progress of an individual, the development of graphomotor skills during the particular period, and the differences in creative expression of girls and boys.eng
dc.date.accepted2013-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam