Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorKerhartová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T08:44:03Z
dc.date.available2021-12-08T08:44:03Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30936
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na porovnání školní připravenosti dětí z klasické mateřské školy a mateřské školy typu Montessori. Teoretická část se proto věnuje osobnosti Marie Montessori a jejím pedagogickým principům a názorům. Dále se práce věnuje didaktickým pomůckám, které jsou při Montessori výuce využívány. Praktická část si poté všímá porovnání připravenosti dětí z klasické a Montessori školky na školní docházku z pohledu rodičů a učitelů. Využity jsou výukové materiály a pomůcky, které děti ve výuce používají. Dalším ukazatelem by měly být strukturované rozhovory, dotazníky a názory pedagogů.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarie Montessoricze
dc.subjectMontessori přístupcze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectdidaktické pomůckycze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectsenzitivní fázecze
dc.subjectMaria Montessorieng
dc.subjectMontessori wayeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectdidactic toolseng
dc.subjectschool preparationeng
dc.subjectsensitive phaseeng
dc.titleŠkolní připravenost dětí z mateřské školy alternativního typu (Marie Montessori)cze
dc.title.alternativeSchool preparation of children from pre-school alternative type (Mary Montessori)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32867
dc.description.abstract-translatedThe Thesis is centered on comparing school preparation of children from classic day-care center and the kinder garden of Montessori type. The theoretical part is dedicated to the character of Maria Montessori and her pedagogical principles and opinions. Further the thesis describes didactic tools, which are used during Montessori lessons. The practical part is focused on comparing preparation of children from classical and Montessori day-care in the matter of school attendance. There are exploited the lesson´s materials and tools, which are used by children. Another indicator should be structured discussions, questionnaires and the pedagogues opinions.eng
dc.date.accepted2014-04-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam