dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Kerhartová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:44:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:44:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30936 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na porovnání školní připravenosti dětí z klasické mateřské školy a mateřské školy typu Montessori. Teoretická část se proto věnuje osobnosti Marie Montessori a jejím pedagogickým principům a názorům. Dále se práce věnuje didaktickým pomůckám, které jsou při Montessori výuce využívány.
Praktická část si poté všímá porovnání připravenosti dětí z klasické a Montessori školky na školní docházku z pohledu rodičů a učitelů. Využity jsou výukové materiály a pomůcky, které děti ve výuce používají. Dalším ukazatelem by měly být strukturované rozhovory, dotazníky a názory pedagogů. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Marie Montessori | cze |
dc.subject | Montessori přístup | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | didaktické pomůcky | cze |
dc.subject | školní připravenost | cze |
dc.subject | senzitivní fáze | cze |
dc.subject | Maria Montessori | eng |
dc.subject | Montessori way | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | didactic tools | eng |
dc.subject | school preparation | eng |
dc.subject | sensitive phase | eng |
dc.title | Školní připravenost dětí z mateřské školy alternativního typu (Marie Montessori) | cze |
dc.title.alternative | School preparation of children from pre-school alternative type (Mary Montessori) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 32867 | |
dc.description.abstract-translated | The Thesis is centered on comparing school preparation of children from classic day-care center and the kinder garden of Montessori type. The theoretical part is dedicated to the character of Maria Montessori and her pedagogical principles and opinions. Further the thesis describes didactic tools, which are used during Montessori lessons.
The practical part is focused on comparing preparation of children from classical and Montessori day-care in the matter of school attendance. There are exploited the lesson´s materials and tools, which are used by children. Another indicator should be structured discussions, questionnaires and the pedagogues opinions. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |