dc.contributor.advisor | Suda, Stanislav | |
dc.contributor.author | Tlačbabová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:39:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:39:32Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32177 | |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce "Porovnání motivace a odborné průpravy u jednotlivých forem zoorehabilitace pomocí psů" je, pomocí literatury, názorů canisterapeutů a pozorování zjistit, jaká je motivace, odborná průprava a časová náročnost všech forem canisterapie.
První část se zaměřuje na průřez názorů z teoretické literatury se zaměřením na canisterapii. Popisuji zde rozdíly mezi jednotlivými formami canisterapie a zabývám se také etologií psů.
V druhé části, pomocí rozhovorů a pozorování, zjišťuji konkrétní poznatky z canisterapie a konkrétně se také zabývám použitím canisterapie na 1. stupni ZŠ.
V závěru své práce shrnuji své postřehy z pozorování, ze zpracovaných rozhovorů a také z vlastní zkušenosti. Také zde hodnotím použitelnost canisterapie na 1. stupni ZŠ. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zoorehabilitace; canisterapie; motivace; metoda AAA | cze |
dc.subject | AAE | cze |
dc.subject | AAT | cze |
dc.subject | Animal Assisted Activities; Canistherapy; Motivation; Method of AAA | eng |
dc.subject | AAE | eng |
dc.subject | AAT | eng |
dc.title | Porovnání motivace a odborné průpravy u jednotlivých forem zoorehabilitace pomocí psů. | cze |
dc.title.alternative | Comparison of the Motivation and Professional Background the Various Forms of Animal Assisted Activities. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31233 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my thesis " Comparison of the Motivation and Professional Background of the Various Forms of Animal Assisted Activities" is to determine through literature, opinions of therapists and observation to determine what is the motivation, professional background and time demand to all forms of therapy.
The first part focuses on the cross-section of views of the theoretical literature focusing on animal assisted activities. Here I describe the differences between different forms of animal assisted activities and I also deal with ethology of dogs.
In the second part I find out through interviews and observations, I find actual evidence from animal assisted activities and I specifically discuss the use of animal assisted activities on the first grade of primary school.
At the end of the thesis I summarize insights from observations, processed interviews and also from my own experience and I evaluate usage of animal assisted activities on the first grade of primary school. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nota, Josef | |