Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorPareisová, Karolína
dc.date.accessioned2023-03-07T10:01:15Z
dc.date.available2023-03-07T10:01:15Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-12-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40559
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá porovnáním učebnic anglického a německého jazyka pro 2. stupeň základních škol z pohledu slovní zásoby. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s teoretickými východisky, která se zabývají výukou slovní zásoby a slouží tak jako teoretický podklad pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analýza daných učebnic pro výuku anglického a německého jazyka na druhém stupni základní školy. Analýza bude prováděna nejen na základě teoretických poznatků, ale i na základě kritérií, která budou stanovena v úvodní části praktické části. Učebnice budou nejprve analyzovány z hlediska práce se slovní zásobou a poté vzájemně porovnány.cze
dc.format101 s. (154 974 znaků)
dc.format101 s. (154 974 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka slovní zásobycze
dc.subjectučitelství cizího jazykacze
dc.subjectvýuka anglického jazykacze
dc.subjectvýuka německého jazykacze
dc.subjectpaměťové strategiecze
dc.subjectprezentace slovní zásobycze
dc.subjectautonomie žákacze
dc.subjectprocvičování slovní zásobycze
dc.subjectRámcový vzdělávací programcze
dc.subjectfrekvence slovní zásobycze
dc.subjectjazyková úroveňcze
dc.subjectvocabulary teachingeng
dc.subjectlanguage teachingeng
dc.subjectEnglish teachingeng
dc.subjectGerman teachingeng
dc.subjectmemory strategieseng
dc.subjectpresentation of vocabularyeng
dc.subjectstudent´s autonomyeng
dc.subjectvocabulary practiceeng
dc.subjectFramework Education Programmeeng
dc.subjectword frequencyeng
dc.subjectlanguage leveleng
dc.titlePorovnání učebnic angličtiny a němčiny pro 2. stupeň ZŠ z pohledu slovní zásobycze
dc.title.alternativeComparison of English and German Textbooks for Lower Secondary Schools from the Perspective of Vocabularyeng
dc.title.alternativeComparison of English and German Textbooks for Lower Secondary Schools from the Perspective of Vocabularycze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44925
dc.description.abstract-translatedThe Diploma Thesis deals with the comparison of English and German textbooks for lower secondary schools from the perspective of vocabulary. The aim of the theoretical part of this Diploma Thesis is to make the readers familiar with the theoretical concepts which deal with the vocabulary teaching and serve as the theoretical source for the processing of the practical part. The aim of the practical part is the analysis of given textbooks for teaching English and German languages at the lower secondary schools. The analysis is not going to be done only on the basis of the theoretical findings, but also on the basis of criteria, which will be determined in the introduction of the practical part. The textbooks are going to be analysed from the perspective of vocabulary at first and then mutually compared.eng
dc.date.accepted2019-01-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam