dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Pareisová, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:01:15Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:01:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2018-12-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40559 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá porovnáním učebnic anglického a německého jazyka pro 2. stupeň základních škol z pohledu slovní zásoby.
Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s teoretickými východisky, která se zabývají výukou slovní zásoby a slouží tak jako teoretický podklad pro zpracování části praktické.
Cílem praktické části je analýza daných učebnic pro výuku anglického a německého jazyka na druhém stupni základní školy. Analýza bude prováděna nejen na základě teoretických poznatků, ale i na základě kritérií, která budou stanovena v úvodní části praktické části. Učebnice budou nejprve analyzovány z hlediska práce se slovní zásobou a poté vzájemně porovnány. | cze |
dc.format | 101 s. (154 974 znaků) | |
dc.format | 101 s. (154 974 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuka slovní zásoby | cze |
dc.subject | učitelství cizího jazyka | cze |
dc.subject | výuka anglického jazyka | cze |
dc.subject | výuka německého jazyka | cze |
dc.subject | paměťové strategie | cze |
dc.subject | prezentace slovní zásoby | cze |
dc.subject | autonomie žáka | cze |
dc.subject | procvičování slovní zásoby | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | frekvence slovní zásoby | cze |
dc.subject | jazyková úroveň | cze |
dc.subject | vocabulary teaching | eng |
dc.subject | language teaching | eng |
dc.subject | English teaching | eng |
dc.subject | German teaching | eng |
dc.subject | memory strategies | eng |
dc.subject | presentation of vocabulary | eng |
dc.subject | student´s autonomy | eng |
dc.subject | vocabulary practice | eng |
dc.subject | Framework Education Programme | eng |
dc.subject | word frequency | eng |
dc.subject | language level | eng |
dc.title | Porovnání učebnic angličtiny a němčiny pro 2. stupeň ZŠ z pohledu slovní zásoby | cze |
dc.title.alternative | Comparison of English and German Textbooks for Lower Secondary Schools from the Perspective of Vocabulary | eng |
dc.title.alternative | Comparison of English and German Textbooks for Lower Secondary Schools from the Perspective of Vocabulary | cze |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44925 | |
dc.description.abstract-translated | The Diploma Thesis deals with the comparison of English and German textbooks for lower secondary schools from the perspective of vocabulary. The aim of the theoretical part of this Diploma Thesis is to make the readers familiar with the theoretical concepts which deal with the vocabulary teaching and serve as the theoretical source for the processing of the practical part.
The aim of the practical part is the analysis of given textbooks for teaching English and German languages at the lower secondary schools. The analysis is not going to be done only on the basis of the theoretical findings, but also on the basis of criteria, which will be determined in the introduction of the practical part. The textbooks are going to be analysed from the perspective of vocabulary at first and then mutually compared. | eng |
dc.date.accepted | 2019-01-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-NJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |