Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorZboroňová, Anežka
dc.date.accessioned2024-03-12T07:08:50Z
dc.date.available2024-03-12T07:08:50Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42162
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - cestovní kanceláři Canaria Travel. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, má za cíl, na základě prostudované odborné literatury, představit pojem marketing, základní terminologii s ním spojenou a marketingovou činnost z různých pohledů autorů odborné literatury. Praktická část je věnována charakteristice vybrané firmy a realizované marketingové činnosti z pohledu marketingového manažera. Závěr práce hodnotí stávající situaci podniku a navrhuje případná řešení na změnu.cze
dc.format80 s.
dc.format80 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketing; marketingová činnost; cestovní kancelář; Canaria Travelcze
dc.subjectmarketing; marketing activities; travel agency; Canaria Traveleng
dc.titleVýznam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.cze
dc.title.alternativeImportance and use of marketing activities in a selected company - travel agency Canaria Travel CZ s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag59223
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is the importance and use of marketing activities in a selected company - travel agency Canaria Travel. The work is divided into two parts. The aim of the theoretical part, based on studied literature, is to characterize the concept and basic terminology of marketing and marketing activities from various authors' perspectives. The practical part is devoted to the characteristics of the selected company and to the implemented marketing activities from the perspective of the marketing manager. The conclusion evaluates the current situation of the company and suggests possible solutions for a change.eng
dc.date.accepted2020-06-10
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠpanělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrů, Ivo


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam