dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Kračmarová, Renáta | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:32:57Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:32:57Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42378 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou metody pedagogik
y Franze Ketta z pohledu rodičů ,
učitelek a dětí v mateřské škole Jabula. Teoretická část obsahuje kapitoly týkající se
charakterist i ky metody pedagogiky Franze Ketta , vzniku a vývoje v České r epublice
a pojmu náboženství v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou prezentovány
výsledky kvalitativního výzkumu, který byl uskutečněn po mocí pozorování
a hloubkových rozhovorů v rámci případové studie MŠ Jabul a . Hlavním cílem bakalářské
práce bylo zjistit, jak metodu pedagogiky Franze Ketta vnímají rodiče , učitelky a děti
ve zkoumané mateřské škole. | cze |
dc.format | 74 str | |
dc.format | 74 str | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | metoda pedagogika prin cipy Franz Kett náboženství | cze |
dc.subject | method; pedagogy; principles; Franz Kett; religion. | eng |
dc.title | Metody pedagogiky Franze Ketta z pohledu učitelů mateřských škol, rodičů a dětí v mateřské škole Jabula | cze |
dc.title.alternative | The methods of Franz Kett´s pedagogy from the perspective of kindergarten teachers, parents and pupils in Jabula kindergarten. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51256 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the issue of Franz Kett?s method of pedagogy fro
m the point
of view of parents , teachers and children in the kindergarten Jabula. The theoretical
part contains chapters concerning the characte risti cs of the method of pedagogy
of Franz Kett, the origin and development in the Czech Republic and the concept
of religion in preschool education. The practical part presents the results of qualitative
research, which was carried out through observation s and in depth interviews in the
case study of the Jabula Kindergarten. The main goal of the bachelor's thesis was
to find out how the method of Franz Kett's p edagogy is perceived by parents , teachers
and children in the researched kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Váchová, Alena | |