Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorKračmarová, Renáta
dc.date.accessioned2024-03-12T07:32:57Z
dc.date.available2024-03-12T07:32:57Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42378
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou metody pedagogik y Franze Ketta z pohledu rodičů , učitelek a dětí v mateřské škole Jabula. Teoretická část obsahuje kapitoly týkající se charakterist i ky metody pedagogiky Franze Ketta , vzniku a vývoje v České r epublice a pojmu náboženství v předškolním vzdělávání. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumu, který byl uskutečněn po mocí pozorování a hloubkových rozhovorů v rámci případové studie MŠ Jabul a . Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak metodu pedagogiky Franze Ketta vnímají rodiče , učitelky a děti ve zkoumané mateřské škole.cze
dc.format74 str
dc.format74 str
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetoda pedagogika prin cipy Franz Kett náboženstvícze
dc.subjectmethod; pedagogy; principles; Franz Kett; religion.eng
dc.titleMetody pedagogiky Franze Ketta z pohledu učitelů mateřských škol, rodičů a dětí v mateřské škole Jabulacze
dc.title.alternativeThe methods of Franz Kett´s pedagogy from the perspective of kindergarten teachers, parents and pupils in Jabula kindergarten.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51256
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issue of Franz Kett?s method of pedagogy fro m the point of view of parents , teachers and children in the kindergarten Jabula. The theoretical part contains chapters concerning the characte risti cs of the method of pedagogy of Franz Kett, the origin and development in the Czech Republic and the concept of religion in preschool education. The practical part presents the results of qualitative research, which was carried out through observation s and in depth interviews in the case study of the Jabula Kindergarten. The main goal of the bachelor's thesis was to find out how the method of Franz Kett's p edagogy is perceived by parents , teachers and children in the researched kindergarten.eng
dc.date.accepted2020-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam