Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorKorousová, Radka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:12:53Z
dc.date.available2021-11-24T14:12:53Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5898
dc.description.abstractProblematikou, kterou se ve své diplomové práci zabývám jsou "Postoje a nákupní chování spotřebitelů v nákupním centru", konkrétně jsem se zaměřila na nákupní centrum Tesco v Písku. Proto, aby obchodníci byli schopni obstát v současnosti v konkurenčním boji, je důležité, aby věděli, jak jejich zákazníci nakupují, čím se nechávají ovlivňovat, jaká je znalost zákazníků, týkající se jednotlivých produktů a podobně. Toto téma mě tedy zaujalo svou aktuálností a je pro mě velmi zajímavé. Pro získání těchto informací byl proveden v nákupním centru marketingový výzkum, jehož výsledky jsou v diplomové práci zpracovány.cze
dc.format86 s.
dc.format86 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectpostoje spotřebitelůcze
dc.subjectnákupní chování spotřebitelůcze
dc.subjectnákupní centrumcze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectcustomereng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectcustomers attitudeseng
dc.subjectcustomer behavioureng
dc.subjectshopping centereng
dc.subjectshopping behavioureng
dc.titlePostoje a nákupní chování zákazníků nákupního centracze
dc.title.alternativeAttitudes and buying behaviour of customers of a shopping centereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23326
dc.description.abstract-translatedThe theme of my graduation thesis was "Attitudes and buying behaviour of customers of a shopping center". The object that I have explore was the shopping center Tesco Pisek. Marketers must be able to survive on the market competition, so they must know their own consumers. It is important to know the consumer behaviour, to know what is importent for consumers and it is also important to know the consumer knowledge of diferent products. This topic has me interested because of the most important timeliness. To get all those information I must do marketing research, these results was evaluated in this graduation thesis.eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam