Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHolečková, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:24Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:24Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-09-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5987
dc.description.abstractTématem diplomové práce jsou "Postoje a nákupní chování zákazníků v nákupním centru". Cílem této práce bylo zhodnotit postoje a nákupní chování zákazníků a to konkrétně v Obchodním centru Čtyři Dvory v Českých Budějovicích, ve kterém probíhalo dotazníkové šetření. Zároveň byly stanovené také dílčí cíle jako zhodnocení nákupů v tomto centru v závislosti na pohlaví a zjistit zda jsou zákazníci v centru spokojeni zhlediska nákupu a nabízeného sortimentu a služeb. V současné době obchodníci a developeři sehrávají na trhu stále těžší konkureční boj o zákazníky, proto je důležité nabízet zákazníkům v centrech různé alternativy jak zde strávit svůj volný čas, aby vedení těchto center přilákalo více návštěvníků. Je tedy nutné znát, co zákazníka nejvíce při nákupu ovlivňuje, jaký sortiment či služby preferuje, jak na ně působí interiér nákupního centra a podobně. Tyto faktory mohou hrát klíčovou roli pro zajištění popularity center a také vyšší spokojenosti zákazníků.cze
dc.format104 s.
dc.format104 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnákupní centracze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectpostojecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectshopping centereng
dc.subjectshopping behavioreng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectattitudeseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titlePostoje a nákupní chování zákazníků nákupního centracze
dc.title.alternativeAttitudes and buying behaviour of customers of a shopping centereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24193
dc.description.abstract-translatedThe topic of thesis is "The attitudes and buying behavior of customers of a shopping center." The aim of this work was to evaluate the attitudes and buying behavior of customers, specifically in the Business Centre Čtyři Dvory in České Budějovice, which conducted a questionnaire survey. At the same time also set targets for evaluation in this shopping center, depending on gender and determine whether they are in the center of satisfied customers buying From the perspective of a range of products and services offered. Currently, traders and developers play an increasingly difficult market rival battle for customers, so it is important to offer customers in the centers of the various alternatives both here to spend their leisure time to the management of these centers attract more visitors. It is therefore necessary to know what the customer when buying most affects what range of services or favors, as they are exposed interior of the shopping centers and the like. These factors may play a key role in ensuring the popularity centers and higher customer satisfaction.eng
dc.date.accepted2012-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam