Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorMikešová, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:48Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:48Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6006
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je zanalyzovat řízení marketingu Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Práce se zaměřuje na oblast marketingové komunikace a problematiku corporate identity, jež patří k základním prvkům public relations. Po zhodnocení současných využívaných nástrojů a po provedeném benchmarkingu však lze říci, že JU v mnoha oblastech zaostává za ostatními univerzitami, a to především v moderních trendech. Diplomová práce poukazuje na mnoho nedostatků a oblastí, které si v budoucnu jistě zaslouží větší pozornost. Veškeré připomínky a návrhy jsou koncipovány s cílem napomoci dohnat současné trendy.cze
dc.format89 s. bez příloh; příl. 11 s.
dc.format89 s. bez příloh; příl. 11 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectpublic realationscze
dc.subjectcorporate identitycze
dc.subjectbenchmarkingcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectcorporate identityeng
dc.subjectbenchmarkingeng
dc.titleŘízení marketingu na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicíchcze
dc.title.alternativeManagement of marketing at the University of South Bohemia in České Budějoviceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24300
dc.description.abstract-translatedThe particular purpose of my thesis was to analyze University of South Bohemia in České Budějovice?s marketing management. In my thesis I have focused on marketing communication and issues of corporate identity which belongs to fundamental components of public relations. After evaluation of instruments currently put to use and after benchmarking elaboration I can convey, however, University of South Bohemia falls behind other universities in many aspects particularly in modern trends. My thesis summarizes many deficiencies and areas which deserves more attention in the future. I believe the University is going to realize measures to improve its position. I also hope it will appreciate my comments and it will take my proposals into account which could catch up some of trends.eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLysenko-Chvíla, Tomáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam