Prohlížení Kvalifikační práce dle autora "Cvach, Radek"
-
Projevy agresivity a šikany u žáků 1. stupně ZŠ
Bělíková, Věra (Jihočeská univerzita, 2006) -
Proměny v přístupech učitelů k hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ ve vztahu k probíhající kurikulární reformě našeho školství
Lafatová, Eva (Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce sleduje proměny v přístupech k hodnocení žáků na 1.stupni ZŠ a snaží se přinést některé dílčí poznatky o změnách přístupu učitelů 1.stupně ZŠ k hodnocení a klasifikaci svých žáků v souvislosti s požadavky ... -
Průřezová témata ve výuce na 2. stupni ZŠ
Machartová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2010)Diplomová práce se zabývá průřezovými tématy ve výuce na 2. stupni základních škol. V teoretické části práce jsou charakterizována průřezová témata, jak jsou obsažena v RVP ZV. Hlavní pozornost je pak věnována průřezovému ... -
Přístupy k "Osobnostní a sociální výchově" ve výuce na 1. stupni ZŠ.
Debrecinová, Stanislava (Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce poukazuje na význam průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova. V teoretické části práce jsou vymezena průřezová témata, jak jsou obsažena v RVP ZV. Blíže je pak pozornost věnována na průřezové téma ... -
Přístupy učitelů k hodnocení a klasifikaci žáků na 1. stupni ZŠ
Pilná, Klára (Jihočeská univerzita, 2011)Diplomová práce sleduje proměny v přístupech k hodnocení a klasifikaci žáků na 1.stupni ZŠ a snaží se přinést některé dílčí poznatky o změnách přístupu učitelů1.stupně ZŠ k hodnocení a klasifikaci svých žáků v souvislosti ... -
Rozvoj komunikativní kompetence dětí předškolního věku v kontextu kurikulární reformy našeho školství
Jakubcová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2008)Tato bakalářská práce nás uvádí do problematiky rozvoje kompetence ke komunikaci v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (dále RVP PV) a popisuje začlenění této problematiky ve školním vzdělávacím programu ... -
Rozvoj komunikativní kompetence u dětí předškolního věku
Musilová, Marcela (Jihočeská univerzita, 2010)Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na charakteristiku současných školských přeměn v prostředí mateřské školy, jak jsou uvedeny zejména v Rámcovém programu pro předškolní vzdělávání. Zaměřila jsem se na oblast, která ... -
Rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností dětí v mateřské škole
Švehlová, Miloslava (Jihočeská univerzita, 2007) -
Rozvoj klíčových kompetencí v programu MŠ podporující zdraví v kontextu kurikulární reformy předškolního vzdělávání
Fišerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2010)Bakalářská práce se zabývá klíčovými kompetencemi u dětí předškolního věku. Zaměřuji se na kompetenci k učení a její rozvíjení v prostředí mateřské školy (dále jen MŠ). V teoretické části práce vysvětluji pojem kompetence, ... -
Rozvoj tvořivosti studentů gymnázia během letního tábora
Čejková, Iva (Jihočeská univerzita, 2011)Tato práce se zabývá oblastí tvořivosti a jejího rozvoje u studentů během letního tábora. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak lze rozvíjet tvořivost při volnočasové aktivitě. Teoretická část obsahuje dvě hlavní ... -
Současná rodina a její některé psychologické problémy z pohledu dětí - žáků 2. stupně ZŠ
Faladová, Šárka (Jihočeská univerzita, 2008)Diplomová práce přináší informace o současné rodině. Nejprve teoreticky v souladu s literárními prameny, vývojovými charakteristikami rodiny i jejích členů, jejím významem a možnými problémy. Praktická část je zaměřena na ... -
SPOLUPRÁCE ŠKOLY A RODINY V PŘÍPADĚ 1. STUPNĚ BĚŽNÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY, MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY A ŠKOLY WALDORFSKÉ
Heroutová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2012) -
Srovnání efektivnosti výuky pomocí inovativních a klasických metod
Tobolková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této diplomové práce je srovnání efektivnosti výuky pomocí inovativních a klasických metod. V teoretické části jsou popsány jednotlivé klasické a inovativní výukové metody a postupy, které lze využívat ve výchovně - ... -
Srovnání klimatu školní třídy v městských a venkovských školách
Hazuková, Martina (Jihočeská univerzita, 2010) -
Utváření autority učitele na 1. stupni ZŠ
Baboráková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2012)Autorita je v dnešní době velmi diskutované téma. Tato diplomová práce se zabývá utvářením autority učitele na 1. stupni ZŠ. Zaměřuje se na autoritu a mapuje myšlenky jednotlivých učitelů a žáků vztahující se k této ... -
Vliv organizovaných volnočasových aktivit na chování a kázeň žáků ve třídách primárního vzdělávání.
Cermanová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2008)Diplomová práce se zabývá vlivem organizovaných volnočasových aktivit na kázeň a chování dětí ve třídě na základní škole. Aktivity, kterými se děti ve svém volném čase zabývají, mohou výchovně vzdělávací proces výrazně ... -
Volnočasové aktivity a jejich možnosti při práci s průřezovými tématy na 1. stupni ZŠ
Zachovalová, Jana (Jihočeská univerzita, 2011)Diplomová práce se zabývá volnočasovými aktivitami a jejich možnostmi při práci s průřezovými tématy na 1. stupni základní školy.Cílem práce je zjištění postojů učitelů při začleňování průřezových témat do výuky a vytvoření ... -
Volnočasové aktivity žáků 1. stupně ZŠ jako prevence kázeňských problémů ve škole
Pošustová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2007)Diplomová práce se zabývá volnočasovými aktivitami žáků 1. stupně ZŠ a to především jejich vlivem na kázeň ve škole. Cílem práce je zachycení zkušeností učitelů prvního stupně ZŠ s projevy nekázně žáků, zmapování způsobů ... -
Volný čas dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněných rodin.
Graňáková, Táňa (Jihočeská univerzita, 2011)V bakalářské práci jsem se zabývala tématem trávení volného času dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněných rodin. Pokusila jsem se zmapovat, jak děti a mládež ze sociálně znevýhodněných rodin tráví volný čas, jaké podněty ... -
Vybrané etické aspekty v obsahu průřezových témat.
Doležalová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2012)Současná transformace našeho základního školství je charakterizována zavedením výuky dle RVP ZV. Tato diplomová práce se zabývá etickými aspekty ve výuce a výchově. Zaměřuje se na etickou výchovu jako doplňující vzdělávací ...