• Kvalita a její řízení ve vybraném podniku 

      Kolářová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2013)
      Diplomová práce se zabývá řízením kvality ve společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská a. s. V práci je nejprve systém řízení kvality popsán teoreticky a tyto poznatky jsou poté aplikovány na zhodnocení vybraného podniku. V ...
    • Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti 

      Hrubá, Aneta (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato diplomová práce se zabývá problematikou kvality služeb poskytovaných zákazníkům s cílem analýzy současné situace, konkrétně ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o. a navrhnutí opatření na zlepšení tohoto systému ...
    • Lidské zdroje v systému managementu kvality ve vybraném podniku 

      Fialová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomová práce je zaměřena na lidské zdroje v systému managementu kvality. Cílem práce je posouzení současného stavu lidských zdrojů v systému managementu kvality ve vybrané podniku a na základě zjištěných výsledků navrhnout ...
    • Lidské zdroje ve středně velkém podniku a jejich vliv na zvýšení konkurenceschopnosti firmy 

      Hucková, Petra (Jihočeská univerzita, 2009)
      Bakalářská práce se zabývá lidskými zdroji ve středně velkém podniku a jejich vlivem na zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Cílem práce byla analýza současné situace v oblasti lidských zdrojů ve vybrané firmě, charakteristika ...
    • Management kvality s akcentem na lidský kapitál 

      Rohlíčková, Radka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem Bakalářské práce je charakteristika systému managementu kvality ve vybrané společnosti a objasnění významu lidského faktoru v tomto systému. Teoretická část objasňuje podstatu, význam a principy managementu kvality. ...
    • Management podniku se zaměřením na personální management ve vybraném středním podniku 

      Hofmanová, Iveta (Jihočeská univerzita, 2014)
      Název tématu diplomové práce je Management podniku se zaměřením na personální management ve vybraném středním podniku. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současný stav managementu podniku se zaměřením na personální ...
    • Marketingové aktivity vybraného malého podniku 

      Koutenská, Věra (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito ...
    • Model činnosti manažera malého podniku 

      Alina, Jiří (Jihočeská univerzita, 2006)
    • Motivace a odměňování pracovníků ve středně velkém podniku 

      Hovorková, Jana (Jihočeská univerzita, 2011)
    • Motivace a odměňování pracovníků ve středně velkém podniku 

      Tomková, Jana (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem této diplomové práce je analýza stavu v odměňování zaměstnanců a způsobu jejich motivace. Na základě zjištěných výsledků navrhnout případnou změnu systému.Cílem první, teoretické části je provedení syntézy ...
    • Motivace a odměňování ve středně velkém podniku 

      Pavlíková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je analýza systému odměňování a motivace ve vybraném středním podniku. Motivace a odměňování jsou aktivity, které jsou součástí řízení lidských zdrojů a jsou velice důležité pro každý podnik. Motivace ...
    • Motivace a odměňování ve vybraném podniku 

      Némethová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2008)
      Cílem mé diplomové práce je analýza současného systému odměňování a motivace pracovníků a na základě této analýzy pak návrh na zlepšení stávajícího způsobu motivace.
    • Motivace a odměňování zaměstnanců v malém podniku 

      Sturzová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce je věnována motivaci a odměňování zaměstnanců ve vybrané firmě. Cílem práce je udělat analýzu motivování a odměňování ve firmě MA-DONA s.r.o. a navrhnout zlepšení těchto procesů. V teoretické části ...
    • Motivace a odměňování zaměstnanců v malých podnicích 

      Chladová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2010)
      Otázka motivace je velice významná ve všech podnicích a to bez ohledu na to, kolik pracovníků konkrétně zaměstnávají. Dobře motivovaní zaměstnanci často pracují lépe, svědomitěji a jsou více loajální. Díky tomu jsou základem ...
    • Motivace zaměstnanců prostřednictvím vzdělávání ve středně velkém podniku 

      Hucková, Petra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat současný motivační systém vybrané společnosti a navrhnout další možnosti vzdělávání zaměstnanců. V práci je charakterizována společnost MOTOR JIKOV Fostron, dlouholetý zavedený systém ...
    • Možnost čerpání dotací Evropské unie pro vybraný zemědělský podnik 

      Pavlů, Renata (Jihočeská univerzita, 2006)
    • Možnosti rozvoje a podpora malého a středního podnikání v okrese Sokolov 

      Velková, Šárka (Jihočeská univerzita, 2011)
      Hlavním cílem diplomové práce bylo zanalyzovat vybrané formy podpory podnikání a jejich využívání MSP v okrese Sokolov. Dále zhodnotit spolupráci malých a středních podniků se zástupci měst a mikroregionů a navrhnout ...
    • Možnosti rozvoje malých a středních podniků v Jihočeském kraji a Dolním Bavorsku 

      Dvořáková, Zlata (Jihočeská univerzita, 2010)
      Hlavním cílem diplomové práce bylo charakterizovat příhraniční regiony Jihočeského kraje a Dolního Bavorska a analyzovat malé a střední podnikání v těchto regionech. Porovnat podmínky pro podnikání a možnosti spolupráce v ...
    • Možnosti rozvoje malých podniků v okrese Český Krumlov 

      Širmerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2009)
      Hlavním cílem bakalářské práce je analýza malých podniků v okrese Český Krumlov s následným zaměřením na průzkum možností rozvoje MSP v dané oblasti, hospodářská charakteristika okresu. Pro zpracování práce bylo provedeno ...
    • Možnosti rozvoje malých podniků v okrese Písek 

      Kramlová, Edita (Jihočeská univerzita, 2009)
      Cílem bakalářské práce bylo provést hospodářskou charakteristiku okresu Písek, analýzu podniků v daném okrese a možnosti jejich dalšího rozvoje. Pro zpracování byly použity metody komparace, řízené rozhovory a dotazníkové ...