• Experimentální výuka fyziky na ZŠ s využitím systému Pasco 

      Marek, Jan (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce "Experimentální výuka fyziky na ZŠ s využitím systému Pasco" se zabývá podporou digitální techniky ve výuce, ukazuje nové využití informačních systémů na druhém stupni základní školy. Zaměřuje se na využívání ...
    • Fyzikální měření a výchova ke zdraví 

      Hajduch, Petr (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce "Fyzikální měření a výchova ke zdraví" se zabývá veličinami, které mají vztah k lidskému zdraví a jsou měřitelné převážně i ve školních podmínkách. Zaměřuje se na mezipředmětový vztah fyziky a výchovy ke ...
    • Improvizované pomůcky a výuka fyziky na ZŠ 

      Kozelková, Libuše (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato diplomová práce pojednává o začlenění fyziky do výuky na ZŠ. Upozorňuje na důležitost provádění pokusů v tomto předmětu. Zabývá se rolí improvizovaných pomůcek ve výuce fyziky naZŠ a jejich aktivním využíváním žáky. ...
    • Interaktivní tabule ve výuce fyziky 

      Zelenka, Jakub (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato diplomová práce se zabývá využitím interaktivní tabule při výuce fyziky na 2. stupni základní školy (dále jen ZŠ). Práce je rozdělena do několika bloků, v nichž se zabývá jak technickými principy různých interaktivních ...
    • Komparace měřících senzorů Vernier se zaměřením na lékařství 

      Wimmer, Roman (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato diplomová práce popisuje vybrané senzory Vernier a ukazuje jejich využití při školním vzdělávání. Výběr digitálních pomůcek je zaměřen na lékařství. Diplomová práce konkrétně představuje senzor EKG, spirometr a siloměr. ...
    • Komparace učebnic fyziky pro ZŠ 

      Bumba, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2015)
      Náplní této diplomové práce je zjistit, jaké učebnice fyziky se používají na základních školách, komparovat učebnice z hlediska rozložení a pojetí učiva, didakticky rozebrat tematický celek síla v různých učebnicích od ...
    • Možnosti využití e-learningu při výuce fyziky na ZŠ 

      Bednář, Vít (Jihočeská univerzita, 2015)
      Diplomová práce v teoretické části popisuje na základě rešerše různé druhy elektronického vzdělávání s jeho vývojem a zejména souvislostmi k pedagogice na základní škole a psychosociálními aspekty. Uvádí možnosti využití ...
    • On-line experimenty při výuce fyziky na ZŠ 

      Bednář, Vít (Jihočeská univerzita, 2011)
      On-line experimenty při výuce fyziky na ZŠ Cílem této diplomové práce je ověřit vhodnost použití on-line experimentů při výuce fyziky. Práce se dělí na dvě části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozebrána ...
    • Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ 

      Nepomucká, Jana (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomová práce se zabývá možným přínosem využití pojmových map ve výuce fyziky na základní škole. Popisuje konkrétní metodické postupy zařazení pojmových map do jednotlivých fází vyučovacího procesu. Autorka formuluje ...
    • Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ 

      Šikýř, Michal (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato diplomová práce se zabývá rozborem pojmových, myšlenkových map a jejich dalších podob. Za cíl si klade rozlišit pojmové a myšlenkové mapy. Dalšími cíli jsou vytvoření souboru těchto map a jejich ověření při výuce ...
    • Užití filmových scén při výuce fyziky 

      Burdová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem práce je vytipování a fyzikální rozbor scének z nejznámějších převážně českých filmů a jejich didaktická analýza. Scénky jsou vybírány podle rámcově vzdělávacích programů pro základní a střední školu (gymnázium). ...
    • Vlny a oscilace v koronálních smyčkách 

      Bednář, Vít (Jihočeská univerzita, 2010)
      Základní charakteristika Slunce, zejména sluneční koróny. Seznámení se sondami SoHO a TRACE jako hlavními nástroji pozorování aktivit sluneční koróny a bližší popis těchto aktivit v rámci MHD teorie. Rešerše dále odráží ...