• Analýza specializovaného internetového obchodu 

      Jaroš, Dalibor (Jihočeská univerzita, 2011)
      Tato práce analyzuje specializovaný internetový obchod, jeho přípravu po stránce technické i obchodní, jeho vstup na trh, první marketingové aktivity, jejich korekce a zhodnocuje celkovou ekonomickou stránku projektu.
    • E-commerce 

      Marešová, Věra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a ...
    • Nové technologie v obchodním podnikání 

      Peniašteková, Gabriela (Jihočeská univerzita, 2010)
      Tématem této bakalářské práce jsou "Nové technologie v obchodním podnikání". Stanovené hypotézy jsou zaměřeny na technologie používané v maloobchodě a velkoobchodě a srovnání využívání těchto technologií v rámci uvedených ...