• Ekonomické aspekty inovace v podniku 

      Novotná, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2017)
      Práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů inovace, produkt. Dále je popsáno zavedení inovovaného produktu na trh a měření ekonomických dopadů inovací. V praktické části je charakterizován vybraný podnik a je navržena ...
    • Inovační aktivity prodejce automobilů 

      Kutláková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2020)
      Práce definuje pojem inovace, inovativní marketing a konkurence. Konec teoretické části se zabývá finančními ukazateli hodnotící efektivnost inovace. Praktická část charakterizuje vybraný podnik a poté je navržena nová ...
    • Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905 

      Vobruba, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by ...
    • Vliv cizinců na trh práce v Jihočeském kraji a okolních krajích 

      Kostrhounová, Petra (Jihočeská univerzita, 2009)
      Tento článek se zabývá cizinci na trhu práce v Jihočeském a Jihomoravském kraji. V úvodu teoretické části jsou popsány obecné zásady fungování trhu práce a legislativní podmínky uplatnění cizinců na trhu práce v ČR. Zmíněna ...