Prohlížení Kvalifikační práce dle předmětu "kázeň"
Zobrazují se záznamy 1-20 z 20
-
Autorita učitele z pohledu žáků 2. stupně základní školy
(Jihočeská univerzita, 2014)Hlavním cílem této diplomová práce, s názvem "Autorita učitele z pohledu žáků 2. stupně základní školy," je, zjistit názor žáků na autoritu učitele a zmapovat případné rozdíly v odpovědích žáků v závislosti na jejich pohlaví ... -
Autorita v pedagogickém vztahu při výchovném ovlivňování volného času
(Jihočeská univerzita, 2012)Práce se zabývá pedagogickým vztahem a autoritou, která je jeho součástí. Práce je teoretická, shrnuje a porovnává informace z použité literatury. Definuje pojmy s autoritou související. Odpovídá na otázku, co to autorita ... -
BIBLICKÁ KNIHA PŘÍSLOVÍ A KÁZNĚNÍ DĚTÍ
(Jihočeská univerzita, 2012)ANOTACE Práce se zabývá kázněním a kázní v biblické knize Přísloví. Dále otázkou poslušnosti, výchovy a disciplíny dětí, jak jí rozuměla doba, ve které byla kniha Přísloví sepsána. Pak se věnuje otázce, zda a nakolik je ... -
Kázeň v odborném výcviku na středních odborných učilištích
(Jihočeská univerzita, 2011)Kázeň v současné době poukazuje na zvýšenou problematiku a to nejen ve škole, ale také v celé společnosti. I přes velké úsilí nás všech se k viditelnému zlepšení a uspokojivému výsledku bohužel nedochází. Je třeba najít ... -
Kázeň ve výuce na střední odborné škole gastronomického zaměření
(Jihočeská univerzita, 2012)Bakalářská práce je zaměřena na problematiku kázně ve výuce na střední odborné škole s gastronomickým zaměřením. Cílovou skupinu tvoří učitelé a žáci Střední školy a Vyšší odborné školy cestovného ruchu v Českých Budějovicích. ... -
Morálka a výchova v kázňach Jána Kollára
(Jihočeská univerzita, 2015)Táto diplomová práca sa zaoberá morálkou a výchovou v kázňach Ján Kollára ako kazateľa v Pešti. Prameňom z ktorého čerpám je predovšetkým jeho dvojzväzkové vydané dielo Nedělnj, swátečné i přjležitostne kázně a řeči a ... -
Možnosti pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ v oblasti zvládání kázeňských problémů žáků
(Jihočeská univerzita, 2019)Diplomová práce se zabývá vysokoškolskou přípravou studentů oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ v oblasti zvládání kázeňských problémů žáků. Jejím cílem je analyzovat současný stav výuky v této oblasti, zjistit pohled studentů ... -
Projevy nekázně z pohledů učitelů základních škol
(Jihočeská univerzita, 2019)Bakalářská práce mapuje projevy nekázně, vyskytujících se na ZŠ, je zde popsán pohled učitelů na své kompetence ve směru k řešení nekázně. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou ... -
Připravenost začínajících učitelů základních škol na řešení výchovných problémů žáků
(Jihočeská univerzita, 2018)Tato diplomová práce je zaměřena na řešení výchovných problémů žáků. Její charakter je teoreticko-empirický. První část je teoretická a je zaměřena na vysvětlení odborných termínů, které souvisí s tématem práce. Shrnuje ... -
Srovnání autority učitele ve škole a pedagoga volného času
(Jihočeská univerzita, 2008)Práce se zabývá problematikou autority ve společnosti, v pedagogice a úžeji se zaměřuje na autoritu učitele a autoritu pedagoga volného času. V první části se definuje autorita a popisují jevy s ní spojené. Dále práce ... -
Učitel a autorita
(Jihočeská univerzita, 2016)Diplomová práce se primárně zaměřuje na utváření a podobu učitelské autority. Představuje jednotlivé typy autority, snaží se přiblížit, co autoritu ovlivňuje a jak jednoduché je autoritu ztratit. V práci se také pojednává ... -
Utváření autority učitele na 1. stupni ZŠ
(Jihočeská univerzita, 2012)Autorita je v dnešní době velmi diskutované téma. Tato diplomová práce se zabývá utvářením autority učitele na 1. stupni ZŠ. Zaměřuje se na autoritu a mapuje myšlenky jednotlivých učitelů a žáků vztahující se k této ... -
Vliv organizovaných volnočasových aktivit na chování a kázeň žáků ve třídách primárního vzdělávání.
(Jihočeská univerzita, 2008)Diplomová práce se zabývá vlivem organizovaných volnočasových aktivit na kázeň a chování dětí ve třídě na základní škole. Aktivity, kterými se děti ve svém volném čase zabývají, mohou výchovně vzdělávací proces výrazně ... -
Vnímání autority u pedagogů 1. stupně ZŠ
(Jihočeská univerzita, 2017)Diplomová práce se zabývá vnímáním autority u učitelů, kteří učí na prvním stupni ZŠ. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s touto problematikou souvisí. Například pojem "autorita", proměny ve vnímání ... -
Volnočasové aktivity žáků 1. stupně ZŠ jako prevence kázeňských problémů ve škole
(Jihočeská univerzita, 2007)Diplomová práce se zabývá volnočasovými aktivitami žáků 1. stupně ZŠ a to především jejich vlivem na kázeň ve škole. Cílem práce je zachycení zkušeností učitelů prvního stupně ZŠ s projevy nekázně žáků, zmapování způsobů ... -
Vychovatelské strategie zvládání verbální agrese dětí
(Jihočeská univerzita, 2016)Práce se zabývá vychovatelskými strategiemi, které vychovatelé používají nebo používali při projevech verbální agrese u dětí. Jsou zde teoreticky shrnuta témata, která se objevovala v realizovaném kvalitativním výzkumu ... -
Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy
(Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce s názvem ?Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy? si klade za cíl zjistit, jak učitelé na druhém stupni základních škol reagují na nekázeň svých žáků při hodinách českého ... -
Výchovný styl rodiny a její vliv na absenci dítěte v základní škole
(Jihočeská univerzita, 2010)Název bakalářské práce zní "Výchovný styl rodiny a její vliv na absenci dítěte v základní škole". Z názvu bakalářské práce je patrné, že se zde budu zabývat převážně problematikou záškoláctví a výchovou v rodině, která má ... -
Vztah rodinného výchovného stylu a školní kázně žáků
(Jihočeská univerzita, 2020)Bakalářská práce se zabývá vztahem výchovného stylu a školní kázně u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části jsou představeny základní modely výchovných stylů, popsána základní teoretická východiska vztahující ... -
Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem diplomové práce je představit, jakým způsobem začínající učitelé vnímají a řeší disciplinární problémy. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickými poznatky, které zahrnují charakteristiku ...