• Dítě s ADHD v běžné MŠ a v rodině. 

      Švarcová, Eva (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce se zaměřuje na dítě s diagnostikovanou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) v mateřské škole. Zjišťuje spolupráci mezi rodinou a mateřskou školou při vytváření individuálního vzdělávacího plánu. Cílem ...
    • Dítě s mutismem v mateřské škole 

      Zemanová Zlatušková, Simona (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce se zabývá projevy mutistického dítěte v mateřské škole. Cílem je snaha o zachycení konkrétních spouštěčů vzniku mutismu a popis specifického postupu při odbourávání komunikační bariéry. V teoretické části je popsaný ...
    • DRAMATICKÁ VÝCHOVA V MŠ JAKO IMPULZ A CESTA K PROHLOUBENÍ PROŽITKU 

      Zavadilová, Irena (Jihočeská univerzita, 2010)
      Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na dramatickou výchovu jako metodu výchovně vzdělávací práce v mateřské škole, pomocí níž můžeme prohloubit prožitky dětí. V teoretické části jsem vysvětlila pojem, principy a metody ...
    • Povědomí učitelů MŠ o syndromu CAN 

      Adamová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2019)
      Cílem práce je zjistit povědomí učitelů mateřských škol o syndromu CAN, tedy o syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Co si učitelé mateřských škol představují pod pojmy týrané, zneužívané a zanedbávané ...
    • Případová studie motivační struktury resilience učitelek MŠ 

      Samcová, Eva (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato případová studie se zabývá tématikou resilience a motivační struktury u učitelek mateřských škol. První, teoretická část, je zaměřena na osobnost učitele, problematiku profesní zátěže a vyhoření u učitelek mateřských ...
    • Vliv dětství na pojetí profese učitele v mateřské škole 

      Babáková, Petra (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce je zaměřena na to, jak vnímají vliv vlastního dětství na svou osobnost a profesi učitelé v mateřské škole. Teoretická část popisuje prvních sedm let života dítěte, uvádí vliv výchovy na dítě, poukazuje na ...