Prohlížení Kvalifikační práce dle předmětu "waldorfská škola"
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
-
Cíle waldorfské koncepce výchovy a vzdělávání a její vývoj od počátku až dodnes
(Jihočeská univerzita, 2012)Ústřední cíl mé diplomové práce spočívá v porovnání cílů waldorfské koncepce vý?chovy a vzdělávání od počátku založení školy až do současné doby. Na začátku své práce se zabývám zakladatelem školy Rudolfem Steinerem, který ... -
Historie waldorfské školy ve světě a ČR, porovnání waldorfské pedagogiky s ostatními klasickými reformními směry
(Jihočeská univerzita, 2013)Práce se zabývá historií waldorfských škol a porovnává waldorfskou pedagogiku s ostatními klasickými reformními školami. Na začátku práce je vymezen pojem alternativní škola a typologie alternativních škol. Dále je práce ... -
Hledání pedagogických alternativ - Waldorfská škola z pohledu rodičů
(Jihočeská univerzita, 2019)Ústředním tématem diplomové práce je alternativní školství. Cílem je ozřejmit rodičovský postoj, který stojí za výběrem alternativní školy, konkrétně školy waldorfské. V teoretické části budou ozřejměny nejdůležitější ... -
Komparace přístupu ke vzdělávání a výuky občanské výchovy na běžné základní a waldorfské škole
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce Komparace přístupu ke vzdělávání a výuky občanské výchovy na běžné základní a waldorfské škole představuje koncepci předmětu občanská výchova a pohled na koncepce waldorfského školství a základních škol. ... -
Motivace rodičů dětí waldorfské Mateřské školy Sluníčko v Písku k rozhodnutí pokračovt či nepokračovat ve vzdělávání na waldorfské Základní škole Svobodné v Písku
(Jihočeská univerzita, 2017)Práce si klade za cíl získat hlubší vhled do problematiky výběru základní školy. Konkrétně z jakého důvodu se rodiče dětí ukončujících docházku ve waldorfské Mateřské škole Sluníčko rozhodnou pokračovat, případně nepokračovat, ... -
Porovnání kresebného projevu dětí staršího školního věku ve waldorfské a tradiční základní škole
(Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce si dává za cíl blíže porovnat kresebný projev u dětí na dvou odlišných výchovně-vzdělávacích institucích, na škole tzv. běžné a na škole waldorfské. První oddíl teoretické části se blíže zabývá specifiky a ... -
PROHLOUBENÍ VZTAHU K RITUÁLU A TRADICI SKRZE VÝTVARNOU HRU (MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK) VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ PŘI ZÁKLADNÍ ŠKOLE WALDORFSKÉ A MATEŘSKÉ ŠKOLE ČESKÉ BUDĚJOVICE O.P.S.
(Jihočeská univerzita, 2013)Práce je zaměřená na rozvoj vztahu k rituálům a tradicím skrze výtvarnou hru pro děti mladšího školního věku ve školní družině. První kapitola pojednává o dítěti a jeho vstupu do školy, dále se zabývá otázkou výchovy včera ... -
Sebehodnocení dětí na běžném typu střední školy a střední škole waldorfské - porovnání.
(Jihočeská univerzita, 2012)Tato bakalářská práce s názvem ?Sebehodnocení dětí na běžném typu střední školy a střední škole waldorfské ? porovnání? popisuje využívání studentského sebehodnocení a jeho metod na středních školách. Cílem práce je ... -
Specifické poruchy učení v běžné základní škole, Montessori a Waldorf se zaměřením na dyslexii
(Jihočeská univerzita, 2019)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení (SPU) a možnostmi podpory žáků se SPU na běžné ZŠ a na alternativních školách Montessori a waldorfského programu. Nejprve se práce věnuje specifickým ... -
Výuka cizího jazyka v první třídě
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá výukou cizího jazyka v prvním ročníku na základní škole. Teoretická část hovoří o otázkách a polemice týkající se osvojování cizího jazyka v raném věku a zkoumá přednosti a úskalí výuky jazyka v ...