dc.contributor.advisor | Dolista, Josef | |
dc.contributor.author | Hyková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:57:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:57:36Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18237 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mediace | cze |
dc.subject | Mladistvý | cze |
dc.subject | Opatření | cze |
dc.subject | Probační a mediační služba | cze |
dc.subject | Probační programy | cze |
dc.subject | Přípravné řízení | cze |
dc.subject | Restorativní justice | cze |
dc.subject | Soud | cze |
dc.subject | Zákon | cze |
dc.subject | Zákon o soudnictví ve věcech mládeže. | cze |
dc.subject | Act | eng |
dc.subject | Court | eng |
dc.subject | Juvenile Justice Act | eng |
dc.subject | Juvenile | eng |
dc.subject | Measures | eng |
dc.subject | Mediation | eng |
dc.subject | Preliminary procedure | eng |
dc.subject | Probation and mediation service | eng |
dc.subject | Probation programme | eng |
dc.subject | Restorative Justice. | eng |
dc.title | Význam Probační a mediační služby ČR v kontextu zákona o soudnictví ve věcech mládeže | cze |
dc.title.alternative | Positioning of Probation and Mediation Service CR in the Context of Juvenile Justice Act | eng |
dc.type | disertační práce | cze |
dc.identifier.stag | 12107 | |
dc.date.accepted | 2008-05-16 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Prevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Černíková, Vratislava | |
dc.contributor.referee | Krahulcová, Beáta | |
dc.description.defence | Školitel představil studentku, včetně profesního CV. Studentka představila svou práci, která se týká významu probační a mediační služby v kontextu zákona o soudnictví a věcech mládeže.
Po krátkém teoretickém úvodu se studentka zaměřila na definici cílů práce a metod, které vedly k prezentovaným závěrům.Podrobně představila průběh empirického šetření, techniky a výsledky, které vedly k potvrzení hypotéz. Závěrem navrhla studentka opatření, která by vedla k řešení otázek, které z výzkumu vyplynuly.
Školitel a oponentka představili svůj posudek. Studentka odpověděla na otázky. Po veřejném hlasování komise vyhlásila výsledek obhajoby.
Otázky:
Školitel a oponent neměl dotazy
1. Představte, jaké by jste navrhla opatření v rámci personálního zabezpečení PMS.
2. Vysvětlete termín částečně potvrzená hypotéza.
3. Není metodika pro práci PMS svazujícím elementem?
4. Jak pružná pracovní doba ovlivňuje práci PMS?
5. Existuje souvislost mezi zákonem o soudnictví mladistvých, jeho účinností a počtem mladistvých stíhaných?
Hodnocení : prospěla | cze |