Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDolista, Josef
dc.contributor.authorHyková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-03T07:57:36Z
dc.date.available2021-12-03T07:57:36Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18237
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMediacecze
dc.subjectMladistvýcze
dc.subjectOpatřenícze
dc.subjectProbační a mediační službacze
dc.subjectProbační programycze
dc.subjectPřípravné řízenícze
dc.subjectRestorativní justicecze
dc.subjectSoudcze
dc.subjectZákoncze
dc.subjectZákon o soudnictví ve věcech mládeže.cze
dc.subjectActeng
dc.subjectCourteng
dc.subjectJuvenile Justice Acteng
dc.subjectJuvenileeng
dc.subjectMeasureseng
dc.subjectMediationeng
dc.subjectPreliminary procedureeng
dc.subjectProbation and mediation serviceeng
dc.subjectProbation programmeeng
dc.subjectRestorative Justice.eng
dc.titleVýznam Probační a mediační služby ČR v kontextu zákona o soudnictví ve věcech mládežecze
dc.title.alternativePositioning of Probation and Mediation Service CR in the Context of Juvenile Justice Acteng
dc.typedisertační prácecze
dc.identifier.stag12107
dc.date.accepted2008-05-16
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePrevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeČerníková, Vratislava
dc.contributor.refereeKrahulcová, Beáta
dc.description.defenceŠkolitel představil studentku, včetně profesního CV. Studentka představila svou práci, která se týká významu probační a mediační služby v kontextu zákona o soudnictví a věcech mládeže. Po krátkém teoretickém úvodu se studentka zaměřila na definici cílů práce a metod, které vedly k prezentovaným závěrům.Podrobně představila průběh empirického šetření, techniky a výsledky, které vedly k potvrzení hypotéz. Závěrem navrhla studentka opatření, která by vedla k řešení otázek, které z výzkumu vyplynuly. Školitel a oponentka představili svůj posudek. Studentka odpověděla na otázky. Po veřejném hlasování komise vyhlásila výsledek obhajoby. Otázky: Školitel a oponent neměl dotazy 1. Představte, jaké by jste navrhla opatření v rámci personálního zabezpečení PMS. 2. Vysvětlete termín částečně potvrzená hypotéza. 3. Není metodika pro práci PMS svazujícím elementem? 4. Jak pružná pracovní doba ovlivňuje práci PMS? 5. Existuje souvislost mezi zákonem o soudnictví mladistvých, jeho účinností a počtem mladistvých stíhaných? Hodnocení : prospělacze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam