dc.contributor.advisor | Kahoun, Vilém | |
dc.contributor.author | Kučera, Milan | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:57:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:57:36Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18238 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Systém včasné intervence | cze |
dc.subject | poruchy chování | cze |
dc.subject | sociální deviace | cze |
dc.subject | sociálně patologické jevy | cze |
dc.subject | delikvence | cze |
dc.subject | prevence kriminality. | cze |
dc.subject | System of early intervention | eng |
dc.subject | behaviour disorders | eng |
dc.subject | social deviation | eng |
dc.subject | social-patological phenomenon | eng |
dc.subject | delinquency | eng |
dc.subject | crime prevention. | eng |
dc.title | Systém včasné intervence a jeho implementace do struktury sociálních a právních vztahů ve společnosti. | cze |
dc.title.alternative | A system of early intervention and its implementation into the structure of social and legal relations within the society. | eng |
dc.type | disertační práce | cze |
dc.identifier.stag | 12159 | |
dc.date.accepted | 2008-05-16 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Prevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Brázda, Jan | |
dc.contributor.referee | Minařík, Bohuslav | |
dc.contributor.referee | Průša, Ladislav | |
dc.description.defence | Student byl představen školitelem. Byl krátce představen profesně.
Student představil svou disertační práci na téma: Systém včasné intervence a jeho implementace do struktury sociálních a právních vztahů společnosti. Představil základní pilíře systému, jeho cíle. Součástí prezentace byl rozbor empirické části práce. Bylo stanoveno 5 cílů práce, které byly naplněny pomocí kvalitativních metod. Celkově metodiku student představil dle dílčích etap. Svou prezentaci ukončil stanovením závěrů práce. Školitel a oponenti přednesli své posudky. Student odpověděl na otázky komise. Po hlasování - tajném byl skrutátory vyhlášen výsledek obhajoby. Student práci úspěšně obhájil.
Otázky:
Školitel a oponent neměl dotazy
Otázky komise:
1. Jakým způsobem proběhlo kódování pro vyhodnocení výzkumu.
2. Etiketizační teorie - z jakých zdrojů jste použil.
3. Jsou ve vašich postupech zahrnuty i další struktury než sociální a právní?
4. Kde je uložen materiál kde lze doložit, že výzkum skutečně proběhl.
Hodnocení: prospěl | cze |