dc.contributor.advisor | Kozlová, Lucie | |
dc.contributor.author | Nechvátalová, Vladimíra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:57:37Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:57:37Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18239 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Tranzitní program | cze |
dc.subject | pracovní asistent | cze |
dc.subject | pracovní konzultant | cze |
dc.subject | žák praktické školy | cze |
dc.subject | agentura pro podporované zaměstnávání | cze |
dc.subject | zaměstnavatel. | cze |
dc.subject | Transition program | eng |
dc.subject | working assistant | eng |
dc.subject | working adviser | eng |
dc.subject | pupil of practical school | eng |
dc.subject | agency for supported employement | eng |
dc.subject | employer. | eng |
dc.title | Tranzitní program - prevence nezaměstnanosti absolventa | cze |
dc.title.alternative | Transition program - prevention of graduate unemployment | eng |
dc.type | disertační práce | cze |
dc.identifier.stag | 12167 | |
dc.date.accepted | 2008-05-16 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Prevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Klementová, Iva | |
dc.contributor.referee | Pikálek, Štefan | |
dc.contributor.referee | Průša, Ladislav | |
dc.description.defence | V úvodu školitelka krátce představila studentku, včetně jejího krátkého CV. Studentka představila svou práci na téma : Tranzitní program-prevence nezaměstnanosti absolventa. Po krátké prezentaci teoretického podkladu studentka představila výzkumnou část a to metody a techniky, které k výzkumu zvolila.Prezentovala výsledky, ke kterým se ve své práci dopracovala, včetně konkrétní případové studie a metodiky práce, kterou navrhla. Za nepřítomného oponenta posudek přednesl předseda komise. Studentka odpověděla na dotazy oponenta i členů komise. Po tajném neveřejném hlasování komise vyhlásila obhajoby. Studentka práci obhájila.
Otázky:
Školitelka neměla dotazy
1. Lze v tuto chvíli již odhadnout které faktory jsou determinantní?
2. Jaká je Vaše zkušenost s administrativou a celkově s dotačními tituly pro financování tranzitního programu?
3. Je dle Vás nutná tak obrovská diferenciace pojmů?
4. Jakým způsobem se k problematice vztahuje zákon č.108/2006 Sb.
5. Vysvětlete vztah pracovní rehabilitace k zákonu o zaměstnanosti.
6. Pracovní rehabilitace jako součást ucelené rehabilitace.
Hodnocení: prospěla | cze |