Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelemínský, Miloš
dc.contributor.authorNosková, Milena
dc.date.accessioned2021-12-03T07:57:37Z
dc.date.available2021-12-03T07:57:37Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-08-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18240
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectProdukce řečicze
dc.subjecthluchotacze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectkochleární implantacecze
dc.subjectHeidelberský test produkce řeči.cze
dc.subjectProduction of speecheng
dc.subjectdeafnesseng
dc.subjectchildeng
dc.subjectcochlear implantationeng
dc.subjectHeidelberg test of speech development.eng
dc.titleProdukce řeči u zdravého dítěte a u dítěte prelingválně neslyšícícho po kochleární implantacicze
dc.title.alternativeProduction of speech in healthy children and in children with pre-lingual deafness after cochlear implantationeng
dc.typedisertační prácecze
dc.identifier.stag12884
dc.date.accepted2008-09-18
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePrevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDlouhá, Olga
dc.contributor.refereeSabol, Ján
dc.description.defenceProtokol o obhajobě doktorské disertační práce Jméno studenta: PhDr. Milena NOSKOVÁ Školitel: prof. MUDr. Miloš Velemínský, CSc. Název disertační práce: Produkce řeči u zdravého dítěte a u dítěte prelingválně neslyšícího po kochleární implemetaci Datum konání obhajoby: 18.9.2008 Průběh obhajoby: Studentka představil práci na téma Produkce řeči u zdravého dítěte a u dítěte prelingválně neslyšícího po kochleární implantaci. Ve své prezentaci se soustředila zejména na výzkumnou část, způsob testování a výsledky. Součástí prezentace byly i audio záznamy slovního projevu zkoumaných dětí. Školitel a oponenti přednesli posudky disertační práce studentky. Školitel položil otázku týkající se Heidelberského testu, důvod jeho výběru. Studentka odpověděla dostačujícím způsobem. Oponent velmi kladně hodnotil téma a adekvátnost problematiky. Byla zdůrazněna originalita práce. Otázky: 1. Proč jste vybrala Heidelberský test? 2. Syntaktické a sémantické struktury jsou důležité. Zohledňuje Heidelberský test i možnost práce s obrázky? 3. Paměť pro text je myšlena pouze pro lineární text nebo i pro obrázky? 4. Můžete navrhnout další teorie řečových vad, které by byly vhodné? 5. Proč jsou výsledky prezentovány v zobrazení na jedno desetinné místo? 6. Jakou longitudiální studii navrhujete pro budoucnost? 7. Jaká je Vaše představa určité depistáže sluchových vad? Všechny dotazy byly zodpovězeny. Hodnocení: prospělacze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam