dc.contributor.advisor | Velemínský, Miloš | |
dc.contributor.author | Nosková, Milena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T07:57:37Z | |
dc.date.available | 2021-12-03T07:57:37Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-08-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18240 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Produkce řeči | cze |
dc.subject | hluchota | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | kochleární implantace | cze |
dc.subject | Heidelberský test produkce řeči. | cze |
dc.subject | Production of speech | eng |
dc.subject | deafness | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | cochlear implantation | eng |
dc.subject | Heidelberg test of speech development. | eng |
dc.title | Produkce řeči u zdravého dítěte a u dítěte prelingválně neslyšícícho po kochleární implantaci | cze |
dc.title.alternative | Production of speech in healthy children and in children with pre-lingual deafness after cochlear implantation | eng |
dc.type | disertační práce | cze |
dc.identifier.stag | 12884 | |
dc.date.accepted | 2008-09-18 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Prevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ph.D. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dlouhá, Olga | |
dc.contributor.referee | Sabol, Ján | |
dc.description.defence | Protokol o obhajobě doktorské disertační práce
Jméno studenta: PhDr. Milena NOSKOVÁ
Školitel: prof. MUDr. Miloš Velemínský, CSc.
Název disertační práce: Produkce řeči u zdravého dítěte a u dítěte prelingválně neslyšícího po kochleární implemetaci
Datum konání obhajoby: 18.9.2008
Průběh obhajoby:
Studentka představil práci na téma Produkce řeči u zdravého dítěte a u dítěte prelingválně neslyšícího po kochleární implantaci. Ve své prezentaci se soustředila zejména na výzkumnou část, způsob testování a výsledky. Součástí prezentace byly i audio záznamy slovního projevu zkoumaných dětí. Školitel a oponenti přednesli posudky disertační práce studentky. Školitel položil otázku týkající se Heidelberského testu, důvod jeho výběru. Studentka odpověděla dostačujícím způsobem. Oponent velmi kladně hodnotil téma a adekvátnost problematiky. Byla zdůrazněna originalita práce.
Otázky:
1. Proč jste vybrala Heidelberský test?
2. Syntaktické a sémantické struktury jsou důležité. Zohledňuje Heidelberský test i možnost práce s obrázky?
3. Paměť pro text je myšlena pouze pro lineární text nebo i pro obrázky?
4. Můžete navrhnout další teorie řečových vad, které by byly vhodné?
5. Proč jsou výsledky prezentovány v zobrazení na jedno desetinné místo?
6. Jakou longitudiální studii navrhujete pro budoucnost?
7. Jaká je Vaše představa určité depistáže sluchových vad?
Všechny dotazy byly zodpovězeny.
Hodnocení: prospěla | cze |