Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSedláková, Gabriela
dc.contributor.authorNováková, Dita
dc.date.accessioned2021-12-03T08:58:52Z
dc.date.available2021-12-03T08:58:52Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18681
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDěticze
dc.subjectmultikulturacze
dc.subjectvietnamská minoritacze
dc.subjectpotřebycze
dc.subjectošetřovatelstvícze
dc.subjectpéčecze
dc.subjectholismuscze
dc.subjectChildreneng
dc.subjectmulticultureeng
dc.subjectVietnamesse minorityeng
dc.subjectnecessitieseng
dc.subjectnursingeng
dc.subjectcareeng
dc.subjectholismeng
dc.titleRespektování holistického přístupu v uspokojování potřeb dětí ve vietnamské minoritěcze
dc.title.alternativeRespecting of the holistic approach in satisfying the necessities of the children in the Vietnamese minorityeng
dc.typedisertační prácecze
dc.identifier.stag16263
dc.date.accepted2009-09-30
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePrevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBoledovičová, Mária
dc.contributor.refereeKilíková, Mária
dc.description.defenceProtokol o obhajobě doktorské disertační práce Jméno studenta: Mgr. Dita NOVÁKOVÁ Školitel: doc. PhDr. Gabriela Sedláková, Ph.D. Název disertační práce: Respektování holistického přístupu v uspokojování potřeb dětí ve vietnamské minoritě Datum konání obhajoby: 30.9.2009 Průběh obhajoby: 1.Předseda komise představil komisi. 2.Studentka se představila. 3.Studentka představila svou disertační práci na téma holistického přístupu k vietnamské komunitě. Ve své prezentaci se soustředila na výzkumnou část své práce. Výzkumná část byla koncipována kvalitativně, kvantitativními metodami. 4.Školitelka seznámila komisi s posudkem , který je pozitivní. Upozornila na některé nedostatky , jako je nejasný výběr souboru a problematickou konstrukci některých hypotéz. 5. Oponenti přednesli posudky. Otázky: 5.1. Jakou metodou byste ověřovala jinak naplnění potřeb? 5.2 Byl by podle Vás nutný způsob specificky multikulturního přístupu i u dětí, které vyrůstají v české rodině a jsou vietnamského původu? 5.3 Jaký model v rámci holismu jste si vybrala? 6. Otázky členů komise: 6.1 Jak se zobrazilo ve Vašem výzkumu specifičnost vietnamské minority v rozdílech děti a rodiče. 6.2 Jaké jsou nejčastější příčiny frustrace sester v kontextu péče o minority? Studentka na všechny dotazy odpověděla v plné šíři. Hodnocení : prospěla 9 prospěla - 0 neprospěla - 0 zdržuji secze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam