Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorŠulistová, Radka
dc.date.accessioned2021-12-03T09:18:34Z
dc.date.available2021-12-03T09:18:34Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18885
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKompetence sociálnícze
dc.subjectkompetenční pojetí výukycze
dc.subjectkomunikace s klientemcze
dc.subjectpomáhající profesecze
dc.subjectsestracze
dc.subjectsociální pracovníkcze
dc.subjectterciární školstvícze
dc.subjectterciární vzdělávánícze
dc.subjectvýukový programcze
dc.subjectzkušenostní učenícze
dc.subjectzdravotnictvícze
dc.subjectakční výzkum.cze
dc.subjectSocial competenceeng
dc.subjectconception of education in terms of competenceeng
dc.subjectcommunication with a clienteng
dc.subjectassisting professionseng
dc.subjectnurseeng
dc.subjectsocial workereng
dc.subjecttertiary educational systemeng
dc.subjecttertiary educationeng
dc.subjecttutorial programmeeng
dc.subjectexperiential leraningeng
dc.subjecthealth serviceeng
dc.subjectaction researcheng
dc.titleInteraktivní chování a komunikace s klientem v pomáhajících profesích ve zdravotně sociální sféřecze
dc.title.alternativeInteractive Behaviour and Communication with Clients in Supporting Professions in Health and Social Sphereeng
dc.typedisertační prácecze
dc.identifier.stag20503
dc.date.accepted2010-09-21
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePrevence, náprava a terapie zdravotní a sociální problematiky dětí, dospělých a seniorůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-namePh.D.
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProvazník, Jaroslav
dc.contributor.refereeStuchlíková, Iva
dc.contributor.refereeValenta, Josef
dc.description.defenceProtokol o obhajobě doktorské disertační práce Jméno studenta: Mgr. Radka Šulistová Školitel: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. Název disertační práce: Interaktivní chování a komunikace s klientem v pomáhajících profesích ve zdravotně sociální sféře Datum konání obhajoby: 21.9.2010 Průběh obhajoby: 1. Předsedkyně komise seznámil studentku se členy komise. 2. Studentka představila svou práci formou prezentace MS Power Point. Soustředila se na metodiku způsob vyhodnocení dat a závěry. Byl použit akční aplikovaný výzkum, toto metodologické východisko. 3. Školitelka seznámila komise se svým posudkem. 4. Oponenti přednesli své posudky, které jsou veskrze kladné a pozitivní. 5. Otázky kladené studentce. a/ S jakými výukovými strategiemi jste pracovala? Re: Pracovala jsem s postupem cílů a edukačních procesů. b/ Jak vnímáte možnost dramatizace a hraní rolí? Re: Pokud by byl dostatečný časový prostor lze očekávat i kvalitnější a přirozenější výsledky. c/ Jak se od sebe liší dovednosti a kompetenční model vzdělávání? Re: Dovednosti a znalosti jsou v rámci pyramidy nejviditelnější, přičemž kompetenční model je tvořen celou další škálou motivace a rysů. d/ Jak souvisí kompetenční model přípravy na interakci s pojetím pomáhajícího vztahu (s širší identitou)? Re: Model umožňuje možnost zkušenostně pracovat a secvičit modelové situace. e/ Jak vnímáte možnost modifikovat 360° zpětnou vazbu? Re: Pokusila jsem se navržený model modifikovat, ovšem narazila jsem na překážky, které se obtížně řešily. Veškeré role se překrývaly (klient - zákazník). f/ Jací studenti byli součástí výukových programů? Re: Studenti Ošetřovatelství, porodní asistentky. V rámci komunikace a komunikačních technik, veškeré situace jsou cíleně chybové. g/ Připomínka prof. Hubíka - metody a techniky nelze zaměňovat. h/ Akční výzkum je paradigmatického založení a fakticky dolaďuje výzkumná paradigmata. Hodnocení : prospěla 9 prospěla - 0 neprospěla - 0 zdržuji secze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam