dc.contributor.advisor | Zelenka, Miloš | |
dc.contributor.author | Hůlková, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:22:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:22:50Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29803 | |
dc.language.iso | xx | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Nejstarší české pověsti a legendy a jejich odraz ve výuce literatury | cze |
dc.type | rigorózní práce | cze |
dc.identifier.stag | 30799 | |
dc.date.accepted | 2012-10-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | PhDr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pospíšilová, Věra | |
dc.description.defence | Kandidátka představila koncepci své práce: stručně charakterizovala žánr legendy a pověsti a z pohledu moderních genalogických teorií vymezila invariantní a diferenciační rysy. Poté se zabývala aplikací konkrétních textů ve výuce z pohledu estetické responze. Rovněž informovala o problematice didaktických listů a s nimi spjatých kreativních metod. V diskusi přesvědčivě zodpověděla připomínky recenzenta i školitele. V diskusi o charakteru práce vyšla ze své pedagogické zkušenosti a detailně analyzovala motivační funkci didaktických listů a podstatu regionální literatury. Upozornila na emotivní podtext formované nár. identity. | cze |