• Accomplishments and Failures of Canadian Peacekeeping Missions 

      Šrámková, Anna (Jihočeská univerzita, 2012)
    • Anglická výslovnost u dětí na 2. stupni ZŠ 

      Šimůnková, Radka (Jihočeská univerzita, 2010)
      Tématem diplomové práce je výslovnost dětí 2. stupně základní školy. Teoretická část pojednává o cílech výuky výslovnosti. V této části jsem řešila odpověď na otázky, do jaké míry je výslovnost důležitá a zda-li se dá ...
    • Angličtina a mezipředmětové vztahy 

      Štěpánková, Gabriela (Jihočeská univerzita, 2008)
      Diplomová práce se věnuje mezipředmětovým vztahům, tak jak se projevují ve výuce anglického jazyka. V teoretické části byly rozděleny jednotlivé vyučovací předměty do skupin a následně bylo zkoumáno, jak se mohou začlenit ...
    • Angličtina pro cestovní ruch 

      Jelínková, Renata (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce je zaměřena na oblast ESP, tedy English for Specific Purposes (angličtina pro specifické účely), konkrétně na angličtinu pro potřeby cestovního ruchu. Dalším specifikem je zaměření se na jednoho konkrétního ...
    • Domácí příprava na anglický jazyk u dětí s dyslexií (případová studie) 

      Čapková, Ludmila (Jihočeská univerzita, 2015)
      V práci, zabývající se specifickými poruchami učení z hlediska výuky anglického jazyka, se snažím vybrat a vypracovat vhodná cvičení, která povedou ke zlepšení výsledků jednoho konkrétního žáka s poruchami učení na hodinách ...
    • Důraz na správnou anglickou výslovnost na základních školách 

      Křiklán, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato diplomová práce se zabývá výukou výslovnosti v hodinách angličtiny na základních školách. Cílem teoretické části této práce je popsat zakotvení výuky výslovnosti v kurikulárních dokumentech ČR, popsat jednotlivé aspekty ...
    • Externí faktory ovlivňující učení se anglickému jazyku 

      Zvoníčková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato diplomová práce se zabývá tématem externích faktorů ovlivňujících výuku anglického jazyka. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicemi jednotlivých externích faktorů, se ...
    • Gramatické časy vyjadřující budoucnost v učebnicích anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ 

      Koťarová, Eva (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomová práce se zabývá gramatickými strukturami vyjadřujícími budoucnost v sériích učebnic anglického jazyka. Tato práce je rozdělena na dvě části teoretickou a empirickou, přičemž větší důraz je kladen na část empirickou. ...
    • Individuální výuka anglického jazyka u dospělých studentů. 

      Slaninová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2007)
    • Kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu 

      Marešová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2021)
      Diplomová práce je zaměřena na kritická místa ve výuce anglického jazyka z pedagogicko-psychologického pohledu a v prostředí jazykových škol. Tato práce si klade za cíl blíže se seznámit s tématem kritických míst a ...
    • Mediální výchova v hodinách anglického jazyka 

      Servítová, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce se zabývá možnostmi využití mediální výchovy v hodinách anglického jazyka. Teoretická část nejdříve obecně představuje média, dále mediální výchovu a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia ...
    • Metoda Wattsenglish a její využití v mateřské škole 

      Beránková, Věra (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem bakalářské práce bude popsat populární metodu Wattsenglish a zkoumat, jak může být tato metoda použita pro výuku anglického jazyka v mateřské škole. Teoretická část práce bude mít dvě části. V první části studentka ...
    • Motivace k učení se anglickému jazyku. 

      Hošnová, Romana (Jihočeská univerzita, 2006)
    • Motivace k učení se cizímu jazyku a plurilingvní repertoár 

      Volfová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2018)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tématu motivace k učení se cizímu jazyku a plurilingvním repertoárem. V prvních kapitolách jsou vymezeny základní pojmy týkající se motivace, typů motivace a dělení motivů. Je také ...
    • Motivace studentů středních škol ke studiu anglického jazyka 

      Lišková, Iva (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace žáků k učení se cizím jazykům, a to především učení se cizímu jazyku anglickému na střední škole. V prvních kapitolách je pojem motivace vymezen, jsou popsány její ...
    • Obraz dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole. 

      Šollerová, Markéta (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka v předškolním věku. Téma práce se zaměřuje na sestavení obrazu dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole. Obraz dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole je ...
    • Obraz menšin v učebnicích anglického jazyka 

      Malíková, Jana (Jihočeská univerzita, 2007)
      Anotace Tato diplomová práce se zabývá zobrazením ženy jako menšiny v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základní školy. V teoretické části je uvedeno proč je ještě stále nutné považovat ženu ve společnosti za menšinu. ...
    • Obraz společnosti, který předkládají učebnice anglického jazyka 

      Krupová, Petra (Jihočeská univerzita, 2009)
      Anotace Diplomová práce se zabývá učebnicemi anglického jazyka a obrazem společnosti, který učebnice poskytují. Analýza učebnic je rozdělena do čtyř hlavních částí. Pozornost je věnovaná způsobu zobrazení mužů a žen, ...
    • Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol 

      Doudová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2021)
      Hlavním cílem této diplomové práce je snaha poukázat na využívání různých organizačních forem výuky v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základních škol Diplomová práce je složena ze dvou částí - teoretické a ...
    • Podpora komunikace žáků prostřednictvím zpětné vazby učitele 

      Sovová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2014)
      ANOTACE Diplomová práce bude zkoumat zpětnou vazbu, kterou učitel poskytuje žákovi v běžné každodenní interakci v hodinách anglického jazyka. Tato interakce má tradičně třístupňovou strukturu, nazývanou IRE (initiation, ...