• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Podpora komunikace žáků prostřednictvím zpětné vazby učitele

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (736.3Kb)
    Posudek vedoucího práce (1.143Mb)
    Posudek oponenta práce (1.006Mb)
    Průběh obhajoby práce (171.6Kb)
    Datum
    2014
    Autor
    Sovová, Lenka
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    ANOTACE Diplomová práce bude zkoumat zpětnou vazbu, kterou učitel poskytuje žákovi v běžné každodenní interakci v hodinách anglického jazyka. Tato interakce má tradičně třístupňovou strukturu, nazývanou IRE (initiation, response and evaluation), případně IRF, kde F představuje obecně follow -up, původně feedback. Tradičně má tato třetí fáze evaluační funkci, ale jak se ukazuje, v přirozené interakci učitele a žáka ve třídě, kdy se učitel zaměřuje na rozvoj komunikativních dovedností a kdy taková interakce připomíná spíše každodenní konverzaci, má tento třetí stupeň jinou funkci, některými autory nazývanou diskursní. Taková zpětná vazba je velmi podobná reakci mluvčích na vyslechnuté v běžné interakci mimo třídu. Ve třídě jde o to, že se učitel snaží o zahrnutí žákovy odpovědi do diskursu, nejde mu pouze o opravu a hodnocení. Učitel na žákovu odpověď reaguje zájmem, nějakou osobní poznámkou apod. Diplomová práce bude zkoumat techniky, které učitelé na vybrané škole používají k poskytnutí zpětné vazby v mluveném projevu, bude zkoumat, zda má tato zpětná vazba spíše evaluační či komunikativní charakter a na čem je typ zpětné vazby závislý. Cílem této práce je zjistit, který typ zpětné vazby, případně které techniky se ve výuce ukazují jako nejpřínosnější pro rozvoj efektivní komunikace žáků.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31358
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV