Prohlížení Kvalifikační práce dle autora "Zahradníková, Jana"
-
Komunikace jako nástroj aktivizace seniorů v institucích pečujících o seniory
Klimková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2009)Komunikace je jedna z nejdůležitějších potřeb člověka v jakémkoliv věku. Dobrá komunikace je základem dobrého vztahu mezi zdravotnickým personálem a klienty. Její pomocí navodíme příjemnou atmosféru v domově pro seniory, ... -
Kraj bez dějin? Regionální dějiny Uhlířskojanovicka ve výuce na základní škole
Hrbková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce se věnuje problematice zařazení regionálních dějin do výuky na druhém stupni základní školy. Pozornost je zaměřena na didaktickou hodnotu regionálních dějin a geografie místního regionu, potřebu spolupráce ... -
Onemocnění pohybového aparátu u generace 50 plus a jeho dopad na sociální a ekonomické postavení.
Prylová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2007)Období starší dospělosti je charakteristické prvními projevy různých drobných potíží způsobené procesem stárnutí. S věkem také roste nemocnost chronickými chorobami. Nejčastější choroby pohybového ústrojí jsou dorzopatie ... -
Pojetí regionálních dějin ve výuce dějepisu na středních školách ve městě Příbram
Blažková, Hana (Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zaměřuje na pojetí regionálních dějin ve výuce dějepisu ve městě Příbram. Přináší současný pohled na regionální dějiny z pohledu didaktiky a snaží se ukázat stávající stav regionálně historického bádání. ... -
Projekt ve výuce dějepisu na gymnáziích v Ústeckém kraji
Hrdličková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se věnuje problematice uplatnění projektu ve výuce dějepisu na gymnáziích, jejichž zřizovatelem je Ústecký kraj. Pokouší se shrnout základní teoretické poznatky o realizaci projektu a spojit je se zjištěními, ... -
Specifika ve vzdělávání generace 50 + na Českobudějovicku
Žigová, Simona (Jihočeská univerzita, 2009)Vzdělávání generace 50 plus je stále na začátku svého vývoje v naší společnosti. Význam a následná realizace nejvhodnějším forem a metod celoživotního vzdělávání jsou nejen pro generaci 50 plus velmi důležitým faktorem, ... -
Specifika výuky dějin 20. století na 2. stupni základní školy
Kubů, Eliška (Jihočeská univerzita, 2013)Diplomová práce se zabývá specifiky výuky dějiny 20. století na 2. stupni základní školy a metodickými návrhy vybraných tematických celků tohoto období. Důraz je kladen na problémy, které jsou spojeny s výukou 20. ... -
Společné a přece rozdílné? Klíčové okamžiky dějin 20. století v českých a rakouských učebnicích dějepisu
Honsová, Romana (Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá analýzou českých a rakouských ucebnic dějepisu určených pro vyšší gymnázia. Důraz je kladen na interpretaci klíčových událostí 20.století, jež obě země spojují.Práce shrnuje nejnovejší teoretické ... -
Transformace zelené řasy <i>Desmodesmus quadricauda</i>
Zahradníková, Jana (Jihočeská univerzita, 2017)Cílem této práce byla příprava transformantů zelené řasy Desmodesmus quadricauda s využitím metody elektroporace. Testovala jsem citlivost D. quadricauda k antibiotikům za účelem výběru vhodného selekčního markeru. Testovala ... -
Využití regionálních dějin Vltavotýnska ve výuce dějepisu. Pracovní učebnice s regionálně dějinnou tematikou
Pintnerová, Anna (Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce Využití regionálních dějin Vltavotýnska ve výuce dějepisu. Pracovní učebnice s regionálně dějinnou tematikou je příspěvkem k didaktice dějepisu. Obhajuje důležité postavení regionálně dějinného a environmentálního ...