• Internetový marketing a formy propagace na internetu 

      Vogeltanz, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2019)
      Předmětem bakalářské práce "Internetový marketing a formy propagace na internetu" je představení problematiky internetového marketingu a vysvětlení vybraných prvky internetového marketingu. Čtenář této práce bude seznámen ...
    • Prevence úrazů ve vybraných zemích EU 

      Šestáková, Jana (Jihočeská univerzita, 2009)
      Abstrakt Prevence úrazů ve vybraných zemích Evropské unie. Téma mé diplomové práce je zaměřeno na prevenci úrazů ve vybraných zemích EU. Úrazy jsou závažným problémem nejen z hlediska zdravotnického, ale i ...
    • Problematika likvidace nebezpečného odpadu - modelový případ baterií v píseckém regionu 

      Kaderka, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2010)
      Anotace Bakalářská práce se zabývá možností zpětného odběru v konkrétní zvolené lokalitě (město Písek). Literární rešerše je sestavena z přehledu o odpadech, legislativy vztahující se k odpadům, dále zde řeším problémy ...
    • Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti 

      Vondráková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2008)
      Předložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím ...