Prohlížení Kvalifikační práce dle předmětu "kampaň"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Internetový marketing a formy propagace na internetu
(Jihočeská univerzita, 2019)Předmětem bakalářské práce "Internetový marketing a formy propagace na internetu" je představení problematiky internetového marketingu a vysvětlení vybraných prvky internetového marketingu. Čtenář této práce bude seznámen ... -
Prevence úrazů ve vybraných zemích EU
(Jihočeská univerzita, 2009)Abstrakt Prevence úrazů ve vybraných zemích Evropské unie. Téma mé diplomové práce je zaměřeno na prevenci úrazů ve vybraných zemích EU. Úrazy jsou závažným problémem nejen z hlediska zdravotnického, ale i ... -
Problematika likvidace nebezpečného odpadu - modelový případ baterií v píseckém regionu
(Jihočeská univerzita, 2010)Anotace Bakalářská práce se zabývá možností zpětného odběru v konkrétní zvolené lokalitě (město Písek). Literární rešerše je sestavena z přehledu o odpadech, legislativy vztahující se k odpadům, dále zde řeším problémy ... -
Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
(Jihočeská univerzita, 2008)Předložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím ...