Internetový marketing a formy propagace na internetu
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce "Internetový marketing a formy propagace na internetu" je představení problematiky internetového marketingu a vysvětlení vybraných prvky internetového marketingu. Čtenář této práce bude seznámen s tím, co to internetový marketing je, v čem spočívají jeho výhody a jaké jsou nejčastější formy propagace na internetu. V práci jsou vysvětleny nástroje a metriky, které internetový marketing využívá a které se v internetovém prostředí vyskytují.
Praktická část se bude hlouběji zabývat problematikou kampaní na sociálních sítí, blíže pak na Facebooku. V této části bude popsán celý proces konkrétní kampaně, který je založen na reálných datech, získaných z vedení Facebookové kampaně. Postupně budou nastíněny procesy stanovování úvodní strategie a následně spuštění a řízení pilotní a hlavní kampaně. Cílem práce bude vytvoření a následná evaluace náborové kampaně pomocí sociálních sítě Facebook.