• Dveře dokořán -proces socializace dítěte ve waldorfské mateřské škole 

      Fraňková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2010)
      Práce s názvem Dveře dokořán - proces socializace dítěte ve waldorfské mateřské škole je věnována procesu socializace dítěte, tak jak je pozorován a zaznamenáván ve waldorfské mateřské škole, kde pracuji. Tento proces je ...
    • Hračky šetrné k přírodě a bezpečné k dětem v mateřské škole 

      Nováková, Viktorie (Jihočeská univerzita, 2017)
      Bakalářská práce se zabývá hračkami, které jsou určeny pro děti předškolního věku. Cílem práce je objasnit, jaké hračky jsou pro děti vhodné z hlediska bezpečnosti a šetrnosti k přírodě a jaký postoj k těmto hračkám mají ...
    • Michaelská slavnost a možnosti jejího pojetí ve waldorfské mateřské škole 

      Jarošová, Anna (Jihočeská univerzita, 2019)
      Teoretická část bakalářské práce se věnuje waldorfské pedagogice, konkrétně hlavním principům, jejímu vzniku, vývoji a východiskům. Jsou zde popsány činnosti typické pro waldorfské mateřské školy a jejich význam v životě ...
    • Pohádka a příběh ve waldorfské mateřské škole 

      Janečková, Pavla (Jihočeská univerzita, 2012)
      V bakalářské práci se zabývám formami a přístupem waldorfské pedagogiky v předškolním vzdělávání při práci s pohádkou a příběhem. Zabývám se dobou, kdy pohádky vznikaly, jejich historickým vývojem a způsobem, jak byly ...
    • Slavnosti a jejich význam nejen ve waldorfské mateřské škole 

      Havlová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2011)
      Ve své bakalářské práci se zabývám významem slavností v životě mateřské školy. Lidová kultura, odrážející se v prožívaných slavnostech se předává z generace na generaci. Zamýšlím se nad přínosem a uplatněním slavností nejen ...