• Přihlásit se
    Hledat 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Hledat
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Hledat
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Hledat

    Zobrazit pokročilé filtrySkrýt pokročilé filtry

    Filtry

    Filtry použijte na upřesnění výsledků vyhledávání.

    Zobrazují se záznamy 1-10 z 337

    • Možnosti řazení:
    • Relevance
    • Název vzestupně
    • Název sestupně
    • Datum publikování vzestupně
    • Datum publikování sestupně
    • Výsledků na stránku:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Náhled

    Vliv projektové výuky na postoje žáků ve výuce 

    Kubatová, Marie (Jihočeská univerzita, 2014)
    Diplomová práce se zabývá změnou postojů a iniciativnosti přístupu žáků na střední škole s gastronomickým zaměřením k výuce v odborných předmětech po realizaci pro-jektu: "Den otevřených dveří s tématem Halloween". Cílovou ...
    Náhled

    Tvorba volnočasového centra ve vybraných oblastech se zaměřením na cestovní ruch 

    Polanský, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2014)
    Práce se zabývá podmínkami ovlivňující vznik a provoz zábavních center u nás a v zahraničí. Zaměřuje se na propojení centra s cestovním ruchem. Cílem práce je srovnat výchozí podmínky, které mají vliv na budoucí fungování. V ...
    Náhled

    Inovace služeb malých cestovních agentur a jejich srovnání 

    Stejskalová, Eva (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem bakalářské práce byl návrh inovací, které povedou k zefektivnění práce v cestovní agentuře a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. Vybrány a analyzovány byly dvě cestovní agentury z Benešova. Při posuzování situace ...
    Náhled

    Analýza ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Kutná Hora 

    Formánková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem práce bylo zanalyzovat trh ubytovacích a stravovacích služeb ve vymezené oblasti Kutná Hora. V práci byla použita sekundární a primární data. Z dat získaných z terenního šetření, řízených rozhovorů a vlastního ...
    Náhled

    Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko 

    Gutwirthová, Renata (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. Pro tuto práci jsem si vybrala již zmiňovanou oblast z důvodu, že jsem rodačkou z Českého Krumlova. Bylo potřeba ...
    Náhled

    Analýza druhů a forem cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Tábor 

    Dobeš, Jakub (Jihočeská univerzita, 2010)
    Práce se zabývá cestovním ruchem na Táborsku. Hlavním cílem je provedení analýzy cestovního ruchu v Táboře a okolí. Data získaná z teréního šetření byla použita k návrhům inovací, které spočívají v lepší propagaci. Výsledkem ...
    Náhled

    Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš 

    Vlášková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2010)
    Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v oblasti Krkonoše. Konkrétně byl výzkum zaměřen na značku "Krkonoše - originální produkt."
    Náhled

    Komercializace památek židovské historie cestovním ruchem ve Středočeském kraji 

    Plešingerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem této práce je především posouzení struktury židovského dědictví využívaného v produktech cestovního ruchu ve Středočeském kraji a dále vytvoření územně lokalizované databáze památek židovské historie v dané oblasti. ...
    Náhled

    Myslivost jako faktor cestovního ruchu 

    Vacek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2010)
    Hlavním cílem práce je zhodnotit podíl myslivosti a lovecké turistiky na cestovním ruchu a určit předpoklady pro jejich další rozvoj. Mezi další dílčí cíle patří zjištění pohledu veřejnosti na myslivost a loveckou turistiku, ...
    Náhled

    Cestovní ruch na Klatovsku 

    Našincová, Iva (Jihočeská univerzita, 2010)
    Smyslem této práce je zhodnotit současnou situaci cestovního ruchu na Klatovsku jak ze strany nabídky města a okolí, tak ze strany poptávky návštěvníků. Cílem marketingového šetření je zjistit spokojenost turistů s nabízenými ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • . . .
    • 34

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTento typ publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    Prohlížení

    AutorBlatský, Libor (2)Burketová, Kateřina (2)Doležalová, Lenka (2)Halvová, Monika (2)Holý, Pavel (2)Houšková, Veronika (2)Irmišová, Štěpánka (2)Janeček, Petr (2)Jircová, Michala (2)Kanovová, Monika (2)... zobrazit dalšíKlíčové slovo
    cestovní ruch (337)
    tourism (302)služby cestovního ruchu (29)služby (27)produkt cestovního ruchu (26)tourism services (26)ubytovací služby (24)destination (21)předpoklady cestovního ruchu (21)services (21)... zobrazit dalšíDatum publikování2010 (78)2011 (53)2012 (43)2013 (35)2014 (34)2015 (25)2016 (22)2017 (21)2019 (14)2018 (12)Má soubor(y)Ano (337)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV