• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Search
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 33

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Zájmové sdružení obcí Podkletí 

    Hladečková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2009)
    Má bakalářská práce je zaměřena na předpoklady rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Podkletí. První část práce obsahuje literární přehled, ve kterém jsou vysvětleny pojmy týkající se komerčních služeb a mikroregionu. ...
    Thumbnail

    Využití kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladě státního zámku Březnice. 

    Vaňková, Pavla (Jihočeská univerzita, 2009)
    Tématem bakalářské práce je zhodnocení využití kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladě státního zámku Březnice. Zámek Březnice je kulturně historickou památkou, která pravidelně láká své návštěvníky ...
    Thumbnail

    Využití potenciálu Říma jako destinace pro české turisty 

    Hlaváčková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2009)
    Cílem této bakalářské práce bylo pokusit se přiblížit Řím, jeho památky a kulturu českým turistům. Atmosféra a historie tohoto "Věčného města" láká již více než dvě tisíciletí návštěvníky z celého světa. Dalším cílem práce ...
    Thumbnail

    Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice 

    Brůžková, Edita (Jihočeská univerzita, 2007)
    Práce se zabývá analýzou turistických cílů ve Strakonicích a analýzou vybraných služeb cestovního ruchu. Na základě marketingového výzkumu v Městském informačním centru Strakonice byl navržen nový produkt pro vybraný segment ...
    Thumbnail

    Analýza služeb cestovního ruchu v regionu Domažlicko. 

    Weberová, Ivana (Jihočeská univerzita, 2008)
    V práci jsou analyzovány služby cestovního ruchu v dané destinaci, její součástí je také provedena situační analýza, která je zaměřena zejména na výhody a nevýhody regionu v oblasti cestovního ruchu. Dále byl proveden ...
    Thumbnail

    Analýza cestovního ruchu se zaměřením na lovecký cestovní ruch 

    Čep, Adam (Jihočeská univerzita, 2009)
    Práce se zabývá možnostmi využití sportovního rybolovu v cestovním ruchu na území ČR. Hlavním cílem je posoudit využívaní služeb cestovních kanceláří a agentur při přípravě rybářského zájezdu. Data získaná při terénním ...
    Thumbnail

    Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Dobrovolné sdružení měst a obcí Pomalší 

    Jirkal, Stanislav (Jihočeská univerzita, 2009)
    Má bakalářská práce je zaměřena na předpoklady rozvoje komerčních služeb v českobudějovické části mikroregionu Pomalší. Za pomoci sekundárních dat byl sestaven literární přehled a popsán mikroregion. Pro získání potřebných ...
    Thumbnail

    Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov 

    Hejná, Lucie (Jihočeská univerzita, 2007)
    Téma bakalářské práce je ''Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov''. Byla tedy analyzována oblast Benešovska, která se nachází nedaleko hlavního města Prahy. Oblast slouží převážně k jednodenním ...
    Thumbnail

    Analýza služeb cestovního ruchu v regionu Jihlavsko 

    Třísková, Hana (Jihočeská univerzita, 2008)
    Na počátku práce byly stanoveny určité cíle, které byly také splněny. V práci byla provedena Situační analýza zabývající se základními aspekty potřebnými pro analyzování služeb cestovního ruchu v daném regionu. Zhodnoceno ...
    Thumbnail

    Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko 

    Gutwirthová, Renata (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. Pro tuto práci jsem si vybrala již zmiňovanou oblast z důvodu, že jsem rodačkou z Českého Krumlova. Bylo potřeba ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorMarková, Pavlína (2)Brůžková, Edita (1)Floriánová, Lucie (1)Gutwirthová, Renata (1)Hejná, Lucie (1)Hladečková, Veronika (1)Hlaváčková, Michaela (1)Jeníková, Barbora (1)Jirkal, Stanislav (1)Jirků, Miloslava (1)... View MoreSubject
    cestovní ruch (33)
    marketingový výzkum (33)
    tourism (30)marketing research (26)situační analýza (7)SWOT analýza (6)communication mix (4)komunikační mix (4)marketing communication (4)marketingová komunikace (4)... View MoreDate Issued2010 - 2020 (20)2007 - 2009 (13)Has File(s)Yes (33)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV