• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Search
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-10 of 337

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Vliv projektové výuky na postoje žáků ve výuce 

    Kubatová, Marie (Jihočeská univerzita, 2014)
    Diplomová práce se zabývá změnou postojů a iniciativnosti přístupu žáků na střední škole s gastronomickým zaměřením k výuce v odborných předmětech po realizaci pro-jektu: "Den otevřených dveří s tématem Halloween". Cílovou ...
    Thumbnail

    Tvorba volnočasového centra ve vybraných oblastech se zaměřením na cestovní ruch 

    Polanský, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2014)
    Práce se zabývá podmínkami ovlivňující vznik a provoz zábavních center u nás a v zahraničí. Zaměřuje se na propojení centra s cestovním ruchem. Cílem práce je srovnat výchozí podmínky, které mají vliv na budoucí fungování. V ...
    Thumbnail

    Inovace služeb malých cestovních agentur a jejich srovnání 

    Stejskalová, Eva (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem bakalářské práce byl návrh inovací, které povedou k zefektivnění práce v cestovní agentuře a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. Vybrány a analyzovány byly dvě cestovní agentury z Benešova. Při posuzování situace ...
    Thumbnail

    Analýza ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Kutná Hora 

    Formánková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem práce bylo zanalyzovat trh ubytovacích a stravovacích služeb ve vymezené oblasti Kutná Hora. V práci byla použita sekundární a primární data. Z dat získaných z terenního šetření, řízených rozhovorů a vlastního ...
    Thumbnail

    Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko 

    Gutwirthová, Renata (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. Pro tuto práci jsem si vybrala již zmiňovanou oblast z důvodu, že jsem rodačkou z Českého Krumlova. Bylo potřeba ...
    Thumbnail

    Analýza druhů a forem cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Tábor 

    Dobeš, Jakub (Jihočeská univerzita, 2010)
    Práce se zabývá cestovním ruchem na Táborsku. Hlavním cílem je provedení analýzy cestovního ruchu v Táboře a okolí. Data získaná z teréního šetření byla použita k návrhům inovací, které spočívají v lepší propagaci. Výsledkem ...
    Thumbnail

    Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš 

    Vlášková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2010)
    Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v oblasti Krkonoše. Konkrétně byl výzkum zaměřen na značku "Krkonoše - originální produkt."
    Thumbnail

    Komercializace památek židovské historie cestovním ruchem ve Středočeském kraji 

    Plešingerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem této práce je především posouzení struktury židovského dědictví využívaného v produktech cestovního ruchu ve Středočeském kraji a dále vytvoření územně lokalizované databáze památek židovské historie v dané oblasti. ...
    Thumbnail

    Myslivost jako faktor cestovního ruchu 

    Vacek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2010)
    Hlavním cílem práce je zhodnotit podíl myslivosti a lovecké turistiky na cestovním ruchu a určit předpoklady pro jejich další rozvoj. Mezi další dílčí cíle patří zjištění pohledu veřejnosti na myslivost a loveckou turistiku, ...
    Thumbnail

    Cestovní ruch na Klatovsku 

    Našincová, Iva (Jihočeská univerzita, 2010)
    Smyslem této práce je zhodnotit současnou situaci cestovního ruchu na Klatovsku jak ze strany nabídky města a okolí, tak ze strany poptávky návštěvníků. Cílem marketingového šetření je zjistit spokojenost turistů s nabízenými ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • . . .
    • 34

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorBlatský, Libor (2)Burketová, Kateřina (2)Doležalová, Lenka (2)Halvová, Monika (2)Holý, Pavel (2)Houšková, Veronika (2)Irmišová, Štěpánka (2)Janeček, Petr (2)Jircová, Michala (2)Kanovová, Monika (2)... View MoreSubject
    cestovní ruch (337)
    tourism (302)služby cestovního ruchu (29)služby (27)produkt cestovního ruchu (26)tourism services (26)ubytovací služby (24)destination (21)předpoklady cestovního ruchu (21)services (21)... View MoreDate Issued2010 (78)2011 (53)2012 (43)2013 (35)2014 (34)2015 (25)2016 (22)2017 (21)2019 (14)2018 (12)Has File(s)Yes (337)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV