Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 337
Vliv projektové výuky na postoje žáků ve výuce
(Jihočeská univerzita, 2014)
Diplomová práce se zabývá změnou postojů a iniciativnosti přístupu žáků na střední škole s gastronomickým zaměřením k výuce v odborných předmětech po realizaci pro-jektu: "Den otevřených dveří s tématem Halloween". Cílovou ...
Tvorba volnočasového centra ve vybraných oblastech se zaměřením na cestovní ruch
(Jihočeská univerzita, 2014)
Práce se zabývá podmínkami ovlivňující vznik a provoz zábavních center u nás a v zahraničí. Zaměřuje se na propojení centra s cestovním ruchem. Cílem práce je srovnat výchozí podmínky, které mají vliv na budoucí fungování.
V ...
Inovace služeb malých cestovních agentur a jejich srovnání
(Jihočeská univerzita, 2010)
Cílem bakalářské práce byl návrh inovací, které povedou k zefektivnění práce v cestovní agentuře a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. Vybrány a analyzovány byly dvě cestovní agentury z Benešova. Při posuzování situace ...
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Kutná Hora
(Jihočeská univerzita, 2010)
Cílem práce bylo zanalyzovat trh ubytovacích a stravovacích služeb ve vymezené oblasti Kutná Hora. V práci byla použita sekundární a primární data. Z dat získaných z terenního šetření, řízených rozhovorů a vlastního ...
Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko
(Jihočeská univerzita, 2010)
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. Pro tuto práci jsem si vybrala již zmiňovanou oblast z důvodu, že jsem rodačkou z Českého Krumlova. Bylo potřeba ...
Analýza druhů a forem cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Tábor
(Jihočeská univerzita, 2010)
Práce se zabývá cestovním ruchem na Táborsku. Hlavním cílem je provedení analýzy cestovního ruchu v Táboře a okolí. Data získaná z teréního šetření byla použita k návrhům inovací, které spočívají v lepší propagaci. Výsledkem ...
Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš
(Jihočeská univerzita, 2010)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v oblasti Krkonoše. Konkrétně byl výzkum zaměřen na značku "Krkonoše - originální produkt."
Komercializace památek židovské historie cestovním ruchem ve Středočeském kraji
(Jihočeská univerzita, 2010)
Cílem této práce je především posouzení struktury židovského dědictví využívaného v produktech cestovního ruchu ve Středočeském kraji a dále vytvoření územně lokalizované databáze památek židovské historie v dané oblasti. ...
Myslivost jako faktor cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2010)
Hlavním cílem práce je zhodnotit podíl myslivosti a lovecké turistiky na cestovním ruchu a určit předpoklady pro jejich další rozvoj. Mezi další dílčí cíle patří zjištění pohledu veřejnosti na myslivost a loveckou turistiku, ...
Cestovní ruch na Klatovsku
(Jihočeská univerzita, 2010)
Smyslem této práce je zhodnotit současnou situaci cestovního ruchu na Klatovsku jak ze strany nabídky města a okolí, tak ze strany poptávky návštěvníků. Cílem marketingového šetření je zjistit spokojenost turistů s nabízenými ...