• Přihlásit se
    Hledat 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Hledat
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Hledat
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Hledat

    Zobrazit pokročilé filtrySkrýt pokročilé filtry

    Filtry

    Filtry použijte na upřesnění výsledků vyhledávání.

    Zobrazují se záznamy 1-4 z 4

    • Možnosti řazení:
    • Relevance
    • Název vzestupně
    • Název sestupně
    • Datum publikování vzestupně
    • Datum publikování sestupně
    • Výsledků na stránku:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Náhled

    Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko 

    Gutwirthová, Renata (Jihočeská univerzita, 2010)
    Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. Pro tuto práci jsem si vybrala již zmiňovanou oblast z důvodu, že jsem rodačkou z Českého Krumlova. Bylo potřeba ...
    Náhled

    Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Prachaticku 

    Mráz, Pavel (Jihočeská univerzita, 2011)
    Diplomová práce je zaměřena na oblast Prachaticka. V rámci diplomové práce bylo realizováno terénní šetření, stanoven profil návštěvníka oblasti, vytvořen produktový balíček Křížem krážem Prachatickem (specializující se ...
    Náhled

    Možnosti rozvoje produktu pěší a cykloturistiky v mikroregionu Šumava-západ. 

    Kůs, Daniel (Jihočeská univerzita, 2015)
    Moje bakalářská práce se zabývá možnostmi rozvoje produktu pěší a cykloturistiky v mikroregionu Šumava-západ. Cílem je průzkum a zmapování současných turistických stezek ve zkoumané oblasti včetně jejich dopravní obslužnosti ...
    Náhled

    Inovace produktu vybraného turistického informačního centra 

    Hadáčková, Martina (Jihočeská univerzita, 2018)
    Cílem bakalářské práce je charakteristika, specifikace a návrh možností inovací pro-duktu vybraného turistického informačního centra. Pro naplnění tohoto cíle jsem zvolila Turistické informační centrum České Budějovice. ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTento typ publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    Prohlížení

    AutorGutwirthová, Renata (1)Hadáčková, Martina (1)Kůs, Daniel (1)Mráz, Pavel (1)Klíčové slovo
    cestovní ruch (4)
    product (4)
    produkt (4)
    služby (4)
    services (3)tourism (3)4 P (1)advertising (1)biking (1)cena (1)... zobrazit dalšíDatum publikování2010 (1)2011 (1)2015 (1)2018 (1)Má soubor(y)Ano (4)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV