Search
Now showing items 1-4 of 4
Využití marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko
(Jihočeská univerzita, 2010)
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení marketingového mixu v cestovním ruchu pro oblast Českokrumlovsko. Pro tuto práci jsem si vybrala již zmiňovanou oblast z důvodu, že jsem rodačkou z Českého Krumlova. Bylo potřeba ...
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Prachaticku
(Jihočeská univerzita, 2011)
Diplomová práce je zaměřena na oblast Prachaticka. V rámci diplomové práce bylo realizováno terénní šetření, stanoven profil návštěvníka oblasti, vytvořen produktový balíček Křížem krážem Prachatickem (specializující se ...
Možnosti rozvoje produktu pěší a cykloturistiky v mikroregionu Šumava-západ.
(Jihočeská univerzita, 2015)
Moje bakalářská práce se zabývá možnostmi rozvoje produktu pěší a cykloturistiky v mikroregionu Šumava-západ. Cílem je průzkum a zmapování současných turistických stezek ve zkoumané oblasti včetně jejich dopravní obslužnosti ...
Inovace produktu vybraného turistického informačního centra
(Jihočeská univerzita, 2018)
Cílem bakalářské práce je charakteristika, specifikace a návrh možností inovací pro-duktu vybraného turistického informačního centra. Pro naplnění tohoto cíle jsem zvolila Turistické informační centrum České Budějovice. ...