Zobrazují se záznamy 3801-3820 z 41806

    • Analýza hospodaření zemědělského podniku 

      Kuberová, Petra (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato diplomová práce s názvem " Analýza hospodaření zemědělského podniku" má za hlavní cíl analyzovat provozní a finanční ukazatele podniku a pomocí metod mezipodnikového srovnání zjistit postavení podniku v rámci vybraného ...
    • Využití teorie her v podmínkách dopravních toků 

      Wagner, Pavel (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato diplomová práce řeší aplikaci teorie her v podmínkách dopravních toků. Doprava je doslova fenoménem dnešní doby. Krom nesporných pozitiv má však narůstající dopravní provoz i svá negativa. Časté dopravní zácpy, zvyšování ...
    • Time management studentů EF JU 

      Šimáňová, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem této bakalářské práce je analýza Time managementu u studentů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a vytvoření návrhů a doporučení pro efektivní řízení času studentů EF JU. Tato práce je ...
    • Specifika marketingové komunikace malých podniků 

      Kříha, Jan (Jihočeská univerzita, 2020)
      Úkolem mé bakalářské práce je na základě analýzy specifik marketingové komunikace malých podniků navrhnout změny v komunikaci vybraného podniku. Teoretická část definuje malé podniky, popisuje výhody a nevýhody tohoto druhu ...
    • Gentrifikace vnitřního města Českého Krumlova 

      Prokůpková, Petra (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce identifikuje a analyzuje eventuelní projevy gentrifikace v oblasti Vnitřního města Českého Krumlova. Teoretická část popisuje různé přístupy a vysvětlení v oblasti gentrifikace. Analytická část je odvozena ...
    • Orgány obce v rámci přenesené a samostatné působnosti 

      Švecová, Renata (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce se zabývá orgány obce v rámci samostatné a přenesené působnosti. Vymezuje základní pojmy týkající se daného tématu, dále popisuje systém veřejné správy, postavení obcí jakožto územně samosprávných celků a ...
    • Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Česká Kanada) 

      Svobodová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu identifikovat faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků turistické oblasti Česká Kanada. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve ...
    • Mzdový systém ve vybraném podniku 

      Štěpánková, Aneta (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato bakalářská práce zpracovává mzdový systém podniku. V dnešní době je velice důležité, aby systém byl nastavený správně a spravedlivě. Mzdový systém je analyzován ve vybraném podniku, hlavním cílem je nalezení nedostatku ...
    • Strategický plán rozvoje obce Srubec 

      Humpálová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2020)
      Strategické plánování je základním aspektem úspěchu každé společnosti. Z tohoto důvodu je také používán ve veřejném sektoru jako hlavní nástroj řízení. Primárním cílem strategického plánu rozvoje územního celku by mělo být ...
    • Změna právní formy podnikání z osoby samostatně výdělečně činné na společnost s ručením omezeným 

      Pekařová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem této bakalářské práce je popsat problémy přechodu z fyzické osoby na společnost s ručením omezeným a s tím související finanční a daňové obtíže. Práce se snaží podat přehled problematiky transformace právní formy ...
    • Řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání a výběr 

      Baierová, Anna (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem bakalářské práce je specifikace požadavků na lidské zdroje v souvislosti s jejich získáváním a výběrem ve vybraných organizacích včetně navržení nových postupů a vhodných změn. V teoretické části jsou vysvětleny ...
    • Značka kvality Životnost plus 

      Brabcová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářské práce se zabývá kvalitou výrobků, zejména jejich životností, a dále značkou kvality Životnost plus. Cílem bylo zjistit postoj spotřebitelů k životnosti produktů obecně, které výrobky vnímají negativně z titulu ...
    • Správní soudnictví a podnikání v podmínkách jižních Čech 

      Merčáková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce se zabývá správním právem jako samostatným právním odvětvím v podobě a rozsahu, jaké ho známe dnes. Správní právo je významným garantem dohledu nad činností veřejné správy a garantem zákonnosti v činnosti ...
    • Výzkum a vývoj z hlediska daně z příjmů u konkrétního subjektu 

      Mazancová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem bakalářské práce je vyhodnotit dopad využití odpočtu na výzkum a vývoj (dále VaV) při stanovení základu daně z příjmů v podmínkách konkrétní firmy. V teoretické části je objasněn VaV a inovace v rámci legislativy a ...
    • Spokojenost návštěvníků turistické oblasti Posázaví 

      Olbrichová, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Posázaví. Hlavním cílem bylo identifikovat faktory, které ovlivňují spokojenost návštěvníků této oblasti. Dále bylo posuzováno vnímání kvantity a kvality primární a ...
    • Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky 

      Vondryska, David (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem je analyzovat využití nástrojů marketingové komunikace a sestavení návrhů a doporučení v oblasti komunikačního mixu ...
    • Mezinárodní obchod s květinami 

      Hrušková, Ivana (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem bakalářské práce je analýza mezinárodního obchodu s květinami se zaměřením na největší producenty a exportéry. Dalším cílem je zjištění kritických bodů při dovozu do ČR. Teoretická část vychází se studia odborné ...
    • Marketingová komunikace vybraného podniku 

      Honyszová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného podniku. Následně je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti. Na základě těchto poznatků bylo zpracováno ...
    • Postoj českých spotřebitelů k ekologickým značkám 

      Prokešová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2020)
      Udržitelnost přírodních zdrojů a životního prostředí představuje celosvětově obrovský problém. Lidé se zaměřují na udržitelný rozvoj také v České republice. V naší zemi se vyrábí a prodává velké množství různých ekologicky ...
    • Marketingová komunikace vybraného podniku 

      Dvořáková, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného podniku - společnosti McDonald's, která má největší síť restaurací v České republice a neustále roste. V roce 2019 byla otevřena 100. restaurace. Hodnoty této ...