Marketingová komunikace vybraného podniku
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného podniku - společnosti McDonald's, která má největší síť restaurací v České republice a neustále roste. V roce 2019 byla otevřena 100. restaurace. Hodnoty této společnosti jsou kvalita surovin, čistota restaurací, rychlý servis a přiměřená cena za kvalitní produkty. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, které proběhlo v restauraci Mc Omnia. Dotazník se zaměřuje na prvky komunikačního mixu, které společnost používá ve svých restauracích. Mezi prvky komunikačního mixu patří reklama, podpora prodeje, public relations a osobní prodej. Nejdříve byl proveden pilotní výzkum, díky kterému byly zjištěny nedostatky dotazníku. Poté bylo zahájeno dotazníkové šetření. Dotazník vyplnilo 108 hostů restaurace v papírové podobě. Hosté restaurace odpovídali na otázky, které vycházely ze stanovených výzkumných otázek. Data byla zpracována v MS Excel. Cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti McDonald's. Na základě těchto zjištění byly sepsány návrhy, které by mohly zlepšit marketingovou komunikaci této společnosti.