Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorJílková, Anna
dc.date.accessioned2021-11-26T13:36:40Z
dc.date.available2021-11-26T13:36:40Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10043
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmanagementcze
dc.subjectslužby zákazníkůmcze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmanagementeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectserviceeng
dc.titleŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.cze
dc.title.alternativeSALES MANAGEMENT AND CUSTOMER RELATIONS IN THE FIRM BOHEMIA MACHINE Ltd.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag3441
dc.description.abstract-translatedThis graduation theses are oriented to service management analyse and customer relations in a selected firm with emphasis on finding properly recommendation for prospective expansion of the company. My suggestions in improving the quality of provided services or more precisely increases competitive advantage in firm BOHEMIA MACHINE Ltd.eng
dc.date.accepted2008-06-18
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam