Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNichtburgerová, Danuše
dc.contributor.authorKaňková, Eva
dc.date.accessioned2021-11-26T13:36:54Z
dc.date.available2021-11-26T13:36:54Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10076
dc.description.abstractDiplomová práce se týká neverbální komunikace a její funkce v pracovních vztazích. Zabývá se především vztahy mezi jednotlivými spolupracovníky, obchodnímy a jejich klienty a vedoucími spolu se zájemci o zaměstnání. Příjemná atmosféra v práci je důležitá pro lepší výsledky a pocit osobního významu. Správné použití neverbální komunikace může pomoci k uzavření obchodu a důvěryhodnému působení. Výsledky ukázaly, že součet neverbálních signálů nám může sdělit názor druhé osoby, nehledě na tom, jak se slovně vyjadřuje. To, co člověk říká, není vždy to samé, co si myslí. Pokud člověk ví o tomto rozdílu, může změnit názor ostatních na základě správného použití neverbální komunikace.Závěry naznačují, že není možné vyvodit úsudek při použití pouze dvou nebo tří signálů. Vždy je nutné porovnávat více znaků. Celá práce ukazuje, že neverbální komunikace je důležitá a může nám pomoci ve vytváření lepších mezilidských vztahů.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectneverbální komunikacecze
dc.subjectverbální komunikacecze
dc.subjectgestacze
dc.subjectřeč tělacze
dc.subjectpracovně společenské vztahycze
dc.subjectnonverbal communicationeng
dc.subjectverbal communicationeng
dc.subjectgestureseng
dc.subjectbody languageeng
dc.subjectwork relationshipseng
dc.titlePsychologie lidské komunikacecze
dc.title.alternativePsychology of human comunicationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag5431
dc.description.abstract-translatedThe thesis regards nonverbal communication and its function in work suit. It concerns above all relationships among particular co-workers, businessmen and their clients or leading and work candidates.Comfortable atmosphere at work is important for better achievement and feeling of personal significance. Right use of nonverbal communication in business can help to make a good deal and affects trustworthy.The results showed that sum of nonverbal signals can tell us the opinion of the other person no matter what is he or she saying. What are you saying is not what are you thinking about. If you know this diference you can change somebody´s thoughts with right use of nonverbal communication. The research showed that it is not possible to make results or conclusions only with use of two or three nonverbal signals. It is important to compare more signals. The whole thesis showed that nonverbal communication is quiet important and can help us to build better relationships.eng
dc.date.accepted2008-06-16
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam