Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorVoráček, Tomáš
dc.date.accessioned2021-11-26T13:37:18Z
dc.date.available2021-11-26T13:37:18Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-10-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10117
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu postupu při propagaci značky (značek).cze
dc.format91 s., 2 s.
dc.format91 s., 2 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvnímání značkycze
dc.subjectJednota spotřební družstvo České Budějovicecze
dc.subjecttrh potravincze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectbrand advertisingeng
dc.subjectJednota spotřební družstvo České Budějoviceeng
dc.subjectfood marketeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectmarketingeng
dc.titlePropagace značky vybrané firmy na trhu potravincze
dc.title.alternativeThe brand advertising in the selected company at the food marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag5637
dc.description.abstract-translatedThis diploma work focuses on analysis the brand comprehension and advertising strength in retail food-market segmented according to the settlement size within spotřební družstvo Jednota České Budějovice. Also it suggests the changes in promotion strategy of this brand.eng
dc.date.accepted2008-11-24
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam