Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorVrána, Jan
dc.date.accessioned2021-11-26T13:39:04Z
dc.date.available2021-11-26T13:39:04Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10225
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu, zhodnocení v rámci podnikových cílů a návrhy pro zvýšení prodeje produktů analyzovaného podniku. Diplomová práce je zpracovávána v podmínkách velkého podniku Linet, spol. s r. o.. V první části je podrobné rozebrání základních prvků marketingového mixu tzv. 4P - Produkt, cena, distribuce a propagace. Ve druhé části jsou uvedeny prognózy vývoje trhu se zdravotnickou technikou, charakterizován výše uvedený podnik, provedena analýza stávajícího složení marketingového mixu a závěr s návrhy pro zvýšení prodeje dle předpokladů budoucího vývoje trhu se zdravotnickou technikou.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.titleMarketingový mix ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeMarketing mix in chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9093
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to analyze contemporary marketing mix, evaluation within fulfillment of business objectives and suggestions for rise in sale of analyzed company products. The diploma thesis is worked in conditions of a large sized company Linet, Ltd. In the first part, there is detailed elaboration of fundamental parts in marketing mix, so called 4P - Product, Price, Place, Promotion. In the second practical part, there are mentioned forecasts of hospital equipment market trends, there is a description of above mentioned company, there is analyzed present structure of marketing mix and there is a conclusion with suggestions for rise in sale according to forecasts of hospital equipment market trends.eng
dc.date.accepted2008-06-16
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam