Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorBenadová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-26T14:07:46Z
dc.date.available2021-11-26T14:07:46Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10513
dc.description.abstractPomocí metod a postupů strategického řízení byla zhodnocena tržní pozice a konkurenceschopnost podniku OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. Analyzováno bylo vnitřní i vnější prostředí tohoto podniku. Použity byly následující analýzy: SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model a analýza konkurentů. Dále bylo také užito dotazníkové šetření. Díky výsledkům plynoucím z těchto analýz, můžeme hodnotit tržní pozici podniku jako velmi uspokojivou, i přesto, že musí čelit velmi silné konkurenci. Proto je třeba, aby společnost i nadále monitorovala i sebemenší změny v konkurenčním ringu a pečlivě sledovala a analyzovala reakce svých konkurentů. Dále bylo navrhnuto několik opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti a prosperity tohoto podniku a na základě SWOT analýzy byla jako nejvhodnější vybrána strategie vývoje výrobku, spočívající v modifikaci stávajících výrobků a služeb.cze
dc.format102 s., 11 s. příloh.
dc.format102 s., 11 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjecttržní pozicecze
dc.subjectstabilitacze
dc.subjectstrategické řízenícze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPorterův modelcze
dc.subjectSTEP analýzacze
dc.subjectanalýza konkurentůcze
dc.subjectvnitřní a vnější prostředí podniku.cze
dc.subjectCompetitivenesseng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectmarket positioneng
dc.subjectstabilityeng
dc.subjectstrategic managementeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPorter´s Modeleng
dc.subjectSTEP analysiseng
dc.subjectAnalysis of Competitorseng
dc.subjectinternal and external background of the firm.eng
dc.titleAnanlýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.cze
dc.title.alternativeAnalysis of the competitiveness of the choice firm.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11675
dc.description.abstract-translatedThe market position and competitiveness of company OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. have been evaluated by means of strategic management´s methods and process. The internal and external background of this company have been analysed. There have been used these analyses: SWOT analysis, STEP analysis, Porter´s Model and Analysis of Competitors. Furthermore has been used the questionnaire inquiry. The market position of the company could be evaluated as highly satisfaing, due to the results of these analisys, in spite of the fact, that company must confront a very strong competition. So it´s very important to contemplate minor changes in the ring of competition and to contemplate and analyse competitors´s reaction. Some arrangements have been proposed to increase of competitiveness and prosperity of this company and by means of the SWOT analysis has been choosed strategy of the product´s developement as the most acceptable strategy, that consist in the modification of contemporary products and services.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam