Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněček, Drahoš
dc.contributor.authorFekete, Daniel
dc.date.accessioned2021-11-26T14:10:47Z
dc.date.available2021-11-26T14:10:47Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10680
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou logistického a distribučního řetězce firmy Amway Corporation, která vyrábí a distribuuje své výrobky téměř po celém světě pomocí multilevel marketingu, přímého prodeje a nově pomocí internetového obchodu. Uvedením analýzy systému výroby a struktury výrobků poukazuje na výjimečnost této firmy v postavení na trhu. Uvádí způsoby a výhody spolupráce s firmou, marketingový plán a výpočet odměn pro distributory. Konkurenceschopnost výrobků dokládá cenovým porovnáním produktů podobných užitných vlastností. Z praktické části vyplývá pro distributory možnost vybudovat si vlastní svobodné podnikání a pro spotřebitele výhodnost využití služeb distributorů.cze
dc.format73
dc.format73
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinternetový obchodcze
dc.subjectdistribuční řetězeccze
dc.subjectlogistikacze
dc.subjecte-shopeng
dc.subjectdistribution chaineng
dc.subjectlogisticeng
dc.titleLogistika v internetovém obchoděcze
dc.title.alternativeLogistics in the Internet shopeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8760
dc.description.abstract-translatedSubject of this thesis is analysis of logistic and distribution chain of Amway Corporation. Almost all around the world the company products are distributed through multilevel marketing, direct sales channel and e-shops. Detail analysis of production and product range is just highlighting exclusive position on the market. In addition different types and advantages of cooperation with Amway are analyzed in a detail, such as marketing plan, bonus calculation for distributors, etc. Competitiveness of products is underlined by price and product features comparative analysis. Main conclusions from practical part of thesis are for distributors is possibility to build up their own business and for advantages of using distributors.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam