Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněček, Drahoš
dc.contributor.authorFabešová, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-26T14:10:51Z
dc.date.available2021-11-26T14:10:51Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10683
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza vztahů s dodavateli a odběrateli se zaměřením na logistiku především na materiálové a informační toky. Cílem je popsat a zhodnotit distribuční řetězec a jeho části obchodní skupiny Flosman - Flop a najít obecně platné postupy vedoucí ke zlepšení a úsporám nákladů. Vlastní práce je rozdělena do šesti částí. V prvních dvou je pojednáno o vzniku, charakteristice a struktuře společností. Třetí a čtvrtá část je věnována distribuci se zaměřením na materiálové a informační toky firem. Poté následuje analýza konkurence a na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení s odpověďmi na stanovené hypotézy.cze
dc.format93 s., 10 s. obr. příloh
dc.format93 s., 10 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDistribucecze
dc.subjectmateriálové a informační tokycze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectstruktura obchodní skupiny Flosman {--} Flopcze
dc.subjectDistributioneng
dc.subjectmaterial and information flowseng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectstructure of trade block Flosman - Flopeng
dc.titleŘízení distribuce v obchodním řetězcicze
dc.title.alternativeManagement of distribution in the business chaineng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8769
dc.description.abstract-translatedThe theme of thesis is an analyse of relations with suppliers and consumers focused on logistic first of all on material and information flows. The goal is to describe and review distribution chain and its parts of trade block Flosman - Flop and find generally useful processes leading to the improvement and costs saving. The thesis is devided into six parts. In the first and second parts is focused on development and characteristics and structure of companies. The third and fourth parts deals with distribution focused on material and information flows of companies. Then follows the analyse of competition and in conclusion the proposals for improvement with answers to defined hypotheses are presented.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam