Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorPořádková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-26T14:11:07Z
dc.date.available2021-11-26T14:11:07Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10693
dc.description.abstractCílem diplomové práce je marketingová analýza ve vztahu k nově vznikající firmě a vytvoření podnikatelského plánu. Marketingová analýza, vedle charakteristiky podniku, podnikatelské činnosti a finančního plánu, tvoří podstatnou část podnikatelského plánu. Má v podnikatelském plánu a především pro podnikatelskou činnost svůj podstatný a velký význam. Bylo zhodnoceno vnější prostředí, trh, odvětví, konkurence, dodavatelé, zákazníci, příležitosti a ohrožení vzhledem k zakládanému podniku. K tomu byla použita STEP analýza, SWOT analýza, Porterův model a dotazníkové šetření. Získané informace sloužily jako podklad právě pro zpracování podnikatelského plánu a zhodnocení úspěšnosti podnikatelské činnosti.cze
dc.format94 s., 21 s. obr. příloh
dc.format94 s., 21 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodnikatelský pláncze
dc.subjectmarketingová analýzacze
dc.subjectmalé a střední podnikánícze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectslužbacze
dc.subjectbusiness planeng
dc.subjectmarketing analysiseng
dc.subjectsmall and medium enterpriseseng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectserviceeng
dc.titleVýznam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmycze
dc.title.alternativeThe importance of marketing analysis for creating business plan of small enterpriseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8828
dc.description.abstract-translatedThe aim of thesis is a marketing analysis in relation to the emerging enterprise and creating a business plan. Marketing analysis, in addition to the characteristics of the enterprise, business activity and financial plan, form a significant part of the business plan. It has substantial and great importance in the business plan and especially for business activity. The external environment, market, branch, competitors, suppliers, customers, opportunities and threats were examined in relation to the emerging enterprise. STEP analysis, SWOT analysis, Porter´s model and questionnaire were used. The obtained data served as the basis for the processing of a business plan and evaluating the success of the business activity.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam