Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMálek, Petr
dc.contributor.authorŠleisová, Martina
dc.date.accessioned2021-11-26T14:11:34Z
dc.date.available2021-11-26T14:11:34Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10710
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo navrhnout 2 varianty úseku 5 km dlouhé cyklostezky mezi Folmavou a Horšovským Týnem. Tyto úseky jsem vymezila mezi obcí Dolní Folmava a rekreačním střediskem Babylon. K podrobnému zpracování byla na základě alternativního řešení vybrána Variantu 1. Navrhovaná cyklostezka je vedena po stávající polní a lesních cestách a účelové komunikaci tak, aby nedocházelo k bezcílnému kácení stromů a k rozsáhlým stavebním pracím. Při navrhování jsem vycházela hlavně z TP 179 - Navrhování komunikací pro cyklisty a dalších souvisejících předpisů. Při směrovém a výškovém řešení jsem postupovala tak, aby trasa co nejvíce kopírovala průběh stávajících komunikací. Šířkové uspořádání komunikací jsem zanechala, avšak konstrukční uspořádání jsem, vzhledem k bezpečnosti a plynulosti jízdy, pozměnila. Pro vytvoření vhodného krytu byla vybrána technologie společnosti LesoPol s.r.o. s použitím minerální příměsi Glorit, která oproti stávajícím technologiím disponuje celou řadou výhod. Na základě těchto skutečností jsem vypracovala projektovou dokumentaci k ohlášení výstavby pozemní komunikace. V trase bylo navrženo piknikové a odpočinková místa, dopravní značení a případná možnost napojení na již existující stezku pro pěší a cyklisty. Dále byla provedena analýza stávající cyklistické dopravní situace, včetně zmapování cílů a zdrojů cyklistické dopravy v regionu. V rámci vyřešení majetkoprávních vztahů jsem vypsala pozemky zasažené stavbou cyklostezky. Také jsem v práci zhodnotila funkčnost jednotlivých technických objektů (propustků, mostků) a u některých poukázala na potřebu jejich obnovy. Při vypracování jsem vycházela z celonárodních a regionálních koncepcí cykloturistiky.cze
dc.format57 s., 6 s. obr. příloh
dc.format57 s., 6 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcyklostezkacze
dc.subjectnávrhcze
dc.subjectprojektová dokumentacecze
dc.subjectcycling roadeng
dc.subjectdesigneng
dc.subjectproject dokumentationeng
dc.titleNávrh 5 km dlouhého úseku cyklostezky mezi Folmavou a Horšovským Týnem.cze
dc.title.alternativeMake a design of 5 km long cycling road between Folmava a Hrošovský Týneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8938
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to project two versions of a five-kilometer-long cycle road between Folmava and Horšovský Týn. These roads have been delimited between the village Dolní Folmava and the holiday resort Babylon. The version 1 has been selected for a detailed elaboration. The cycle road has been projected along the existing field and forest lanes and tertiary roads in order to avoid aimless cutting down of trees and large construction works. In this project, I have mainly drawn on the technical conditions TP 179 - Projecting Communications for Cyclists and Other Relative Instructions. In the course and height solutions I have proceeded so as to make the route overlap as much as possible the course of the existing communications. I have left the width layout untouched; however, I have revised the construction layout because of the security and fluidity of cycling. In order to prepare an adecuate coverage, the company LesoPol´s technology with the usage of the blend Glorit has been selected for possessing a wide range of advantages in comparison with current technologies. On the basis of these facts, I have elaborated the project documentation for the declaration of ground communication construction. Picnick and stop points were suggestes along the route as well as traffic signs and possible connections to an existing cycle and foot paths. Moreover, current cycle traffic situation was analysed, including mapping of the targets and resources of the cycle traffic in the region. I have also evaluated the utility of individual technical objects - such as culverts and bridges - and have pointed out to the need of restoration of some. I have drawn on the national and regional cycling tourism conceptions while elaborating this thesis.eng
dc.date.accepted2009-06-12
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePozemkové úpravy a převody nemovitostícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam