Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLeština, Jan
dc.contributor.authorBartušková, Martina
dc.date.accessioned2021-11-26T14:12:41Z
dc.date.available2021-11-26T14:12:41Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/10748
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou rozvoje podniku "A" zaměřeného na prodej svítidel. Analytické období zahrnuje roky 2005 - 2007. K šetření byly použity SWOT a PEST analýzy a dále finanční analýza. Syntetická část práce obsahuje návrh změny strategie na roky 2008 až 2010.cze
dc.format75
dc.format75
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStrategie podnikucze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectSTEP analýzacze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectStrategy of companyeng
dc.subjectSWOT analyseseng
dc.subjectSTEP analyseseng
dc.subjectPEST analyseseng
dc.subjectfinancial analysiseng
dc.titleStrategie podnikucze
dc.title.alternativeStrategy of companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9229
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is the development of the ‚qA'' company, focused on the sales of lighting appliances. The analytic period has covered the years 2005-2007. For the investigation were used SWOT and PEST analyses and in addition the financial analysis. The synthetic part of the thesis contains the proposal of change of the strategy for the years 2008-2010.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam