Prohlížení Bakalářské práce dle předmětu "e-learning"
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
-
Publikování fotogalerií v Google Picasa
(Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce se zabývá publikováním fotogalerií v programu Google Picasa. Na serveru LMS Moodle byl vytvořen e-learningový kurz zaměřený na téma "Publikování fotogalerií v Google Picasa", ve kterém jsou lekce navrženy ... -
Radioaktivní odpady a uvolňování radioaktivních látek do životního prostředí (výukový program)
(Jihočeská univerzita, 2012)Bakalářská práce "Radioaktivní odpady a uvolňování radioaktivních látek do životního prostředí" se zabývá (mimo jiné) jaderným palivem a biologickými účinky ionizujícího záření. V úvodní části je krátce zmíněna historie ... -
Tvorba e-learningového kursu se zaměřením na zvyšování informační gramotnosti
(Jihočeská univerzita, 2010)Cílem této bakalářské práce je vytvoření kurzu Manažerské informatiky ve vybraném e-learningovém systému, který zefektivní a ulehčí výuku jak pro studenty tak pro vyučujícího. -
Užití didaktické techniky ve výuce elektroniky
(Jihočeská univerzita, 2012)Práce se zabývá popisem a využitím moderních didaktických prostředků ve výuce a praktickou aplikací výukového systému eFront. Teoretická část hodnotí výukové metody vhodné pro výuku elektroniky, zabývá se rozdělením ... -
Využití sociálních sítí ve výuce
(Jihočeská univerzita, 2013)Tato bakalářská práce se zabývá tématikou využití vybrané sociální sítě Facebook ve výuce. Stěžejní součástí práce je výzkum v oblasti využití uzavřených komunitních skupin této sítě ve výuce SSVOŠ v Českých Budějovicích. ... -
Výukový simulátor hospodářské politiky
(Jihočeská univerzita, 2015)Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením výukového simulátoru hospodářské politiky ve formě webové aplikace. Tento simulátor aplikuje ekonomické modely vyučované v kurzech Makroekonomie 1 a Makroekonomie 2 na Ekonomické ... -
Vývoj a evaluace počítačové aplikace na poznávání přírodnin
(Jihočeská univerzita, 2019)V rámci práce byl proveden průzkum dostupných e-learningových aplikací pro výuku a testování znalostí přírodnin. Byly identifikovány problémy a limity současných výukových aplikací. Na základě tohoto průzkumu byl navržen ...