Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorKašpar, Petr
dc.date.accessioned2021-11-30T09:52:48Z
dc.date.available2021-11-30T09:52:48Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2010-11-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/11306
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku ? STAKOPLAST CZ, spol. s r.o., výrobce platových oken a dveří na českém trhu. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT analýzy byla posuzována pozice firmy na trhu v daném regionu, byly stanoveny silné a slabé stránky. Firma musí sledovat své zakázky i konkurenty. Orientace na zákazníky i konkurenty musí být v rovnováze. Firma průběžně vyhodnocuje svoji konkurenceschopnost, analyzuje své konkurenty a využívá takových strategií a konkurenčních výhod, která jí pomáhají upevnit její postavení na trhu v daném odvětví. Výsledky analýz jsou klíčové pro úspěšnost firmy na trhu. Z toho vyplývají i stanovené cíle, kterých chce firma dosáhnout. Jde o trvalé zlepšování ve všech oblastech ? plnění požadavků zákazníků, zvyšování odborné způsobilosti kolektivu zaměstnanců, neustálé zlepšování efektivnosti a účinnosti celého systému řízení a organizace výroby.cze
dc.format83 s. (108 839 znaků)
dc.format83 s. (108 839 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKonkurenceschopnostcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPorterův modelcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectstrategie.cze
dc.subjectCompetitivenesseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPorter´s modeleng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectstrategy.eng
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti vybraného podnikucze
dc.title.alternativeAnalysis of the competitiveness of selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11204
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is aimed to analyze the competitive abilities of a chosen enterprise ? STAKOPLAST cz, spol. s r.o., which produces plastic windows and doors on the Czech market. In the course of the work on this diploma thesis, the position of the enterprise on the relevant market was assessed, based on the internal and external environment analysis and the SWOT analysis, the strengths and weaknesses were identified. The enterprise will have to keep track of its customers and competitors. The customer and competitor orientation must be kept in balance. The company has to continuously evaluate its competitive abilities, its competitors and subsequently apply those strategies and competitive advantages, which will help it to keep and confirm its market position at given branch and region. The outputs of the analyses are the key to the market success of the company. The set targets meet the outputs of the analyses. The main target is to continuously improve all of the following areas ? meeting the customers? demands, improvement of the expertise of the employees, continuous improvement of the effectiveness and efficiency of the whole management system and production management system.eng
dc.date.accepted2011-01-31
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam